ذخیره بازی کال آف دیوتی موبایل

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
11:20
شنبه 9 مرداد 1399

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل ، سیو کردن بازی کال آف دیوتی

خرید سی پی کال اف دیوتی ارزان

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل ، چگونه می توانیم بازی Call Of Duty Mobile را ذخیره کنیم؟

بازی کال اف دیوتی موبایل که برای اولین بار اکتبر 2019 منتشر شد و در همین مدت زمان کوتاه توانست محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و به یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی تبدیل شود. بعد از انتشار بازی فقط 24 ساعت زمان لازم بود تا رکورد 20 میلیون بارگیری را ثبت کند و بعد از یک هفته به 100 میلیون دانلود رسید. بازی Call Of Duty Mobile به عنوان نسخه هفدهم مجموعه بازی های ندای وظیفه برای گیمرها عرضه شد و انقلاب بزرگی در بازی های موبایلی ایجاد کرد. در ادامه مطلب به معرفی بازی کال اف دیوتی موبایل و نحوه ذخیره آن پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Call Of Duty Mobile

همانطور که گفته شد بازی ندای وظیفه یک مجموعه است که برای اولین بار در سال 2003 عرضه شد. این بازی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص می باشد. کمپانی سازنده بازی های ندای وظیفه (اینفینیتی وارد) با شرکت اکتیویژن همکاری های مداومی داشته و تا امروز نسخه های متعددی از این بازی را برای گیمرها منتشر کرده اند. بازی کال اف دیوتی موبایل یکی از بهترین و محبوب ترین نسخه های این بازی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی COD موبایل می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • گیمرها می توانند با دوستان خود رقابت داشته باشند و جایزه های دسته جمعی دریافت کنند.
  • گیمر می تواند انواع سلاح ها، مهارت ها و لوازم را به دست بیاورد و آنها را سفارشی سازی کند.
  • نقشه های مختلفی در بازی وجود دارد و هیجان بسیار زیادی دارد.
  • بازیکنان می توانند در حالت های مختلف چند نفره بازی کنند.
  • شخصیت های مختلفی در بازی وجود دارند و می توان به صورت قبیله ای بازی کرد.

آموزش کامل بازی کال اف دیوتی

نحوه ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود. همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند. در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی Call Of Duty Mobile وجود دارد که به شرح زیر می باشد.

بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند.  با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.

  • چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویزن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند). بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویزن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل باعث می شود که گیمر در زمان خرید CP بازی دچار مشکل نشود
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویزن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کال اف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کال اف دیوتی را خریداری نماید.

برای خرید سی پی کال اف دیوتی ارزان شما می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام نمایید. در مقالات آموزشی بازی کال آف دیوتی می توانید ، آموزش های جذاب دیگری در مورد این بازی پیدا کنید و یک گیمر حرفه های این بازی شوید.

منبع:

https://iranmojo.com/%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/



تعداد بازدید از این مطلب: 131
بازدید : 131

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر