بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
18:6
شنبه 28 مرداد 1399

بازی های موبایلی در سال های اخیر و با توجه به همه گیر شدن استفاده از گوشی های تلفن همراه محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده اند و تقریبا اکثر اوقات فراغت مردم جهان با این بازی ها پر می شود. با توجه به آنکه گوشی های همراه همیشه و در همه جا در دسترس کاربران قرار دارد و بر خلاف پلتفرم هایی مانند ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه نیاز به فضای خاصی ندارد، اکثر کمپانی ها و استودیوهای سازنده بازی تلاش کرده اند که بازی هایی تولید کنند که توسط گوشی موبایل پشتیبانی شود. یکی از معروف ترین بازی های موبایلی بازی کال آف دیوتی است که تا به امروز بیش از 17 نسخه از آن منتشر شده است و بیش از دو دهه است که گیمرها را سرگرم می کند. در ادامه به معرفی تعدادی از بازی های موبایلی در سبک کال آف دیوتی پرداخته می شود.

معرفی بازی موبایلی

افرادی که اوقات فراغت خود را با استفاده از بازی های رایانه ای و ویدیویی پر می کنند قطعا با کنسول ها و پلتفرم های مختلف آن آشنایی دارند. از رایج ترین و محبوب ترین پلتفرم های بازی می توان به کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس اشاره کرد. گوشی های موبایلی نیز نوعی از پلتفرم های رایج بازی ها هستند که در سال های اخیر کاربران بسیار زیادی داشته اند. امروزه اکثر بازی های معروف مانند کال آف دیوتی برای گوشی های موبایلی با سیستم عامل های اندروید و IOS و … عرضه می شوند.

بازی های موبایلی در سبک بازی کال آف دیوتی

بازی کال آف دیوتی یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های سبک اکشن و تیراندازی اول شخص است که میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است. علاوه بر این بازی می توان بازی های دیگری در این سبک معرفی کرد که می توانند جایگزین بسیار خوبی برای بازی ندای وظیفه باشند. از رایج ترین بازی های موبایلی در سبک بازی ندای وظیفه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازی  Shadowgun Legends

بازی شادوگان لجندز نیز می تواند یکی از جایگزین های مناسب برای بازی کال آف دیوتی باشد که بیشتر در آینده اتفاق می افتد و بیشتر برای گیمرهایی جذاب است که به نبردهای آینده علاقه مند هستند. این بازی هم می تواند مانند سایر بازی های معرفی شده به صورت چند نفره انجام شود. کاراکترها و شخصیت های این بازی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند. بازیکنان می توانند از امکاناتی مانند شخصی سازی کاراکترها استفاده کنند و نهایت لذت و هیجان را از یک بازی شوتر تجربه کنند. کمپانی  MADFINGER Games این بازی را به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه کرده است و گیمرها نیازی به پرداخت هزینه ندارند و بازی فقط دارای پرداخت های درون برنامه ای است.

معرفی بازی  Shadowgun Legends

بازی Modern Combat Versus

بازی Modern Combat Versus به عنوان یکی از بازی های آنلاین موبایلی شناخته می شود که در سبکی مشابه کال آف دیوتی ساخته و عرضه شده است. این بازی در سال های اخیر یکی از بهترین جایگزین ها برای بازی ندای وظیفه به شمار می رفت. گیم لافت (Gameloft) در نسخه های قبلی بازی Modern Combat  از بازی هایی که توسط کمپانی اکتیویژن ساخته شده بودند الهام گرفته بود اما در نسخه Modern Combat Versus به آینده سفر کرده است و امکانات و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است. می توان گفت که این بازی الهام زیادی از نسخه های جدید بازی کال آف دیوتی و بازی تایتان فال گرفته است. بازی به صورت گروهی و چند نفره می باشد و از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و بازیکنان می توانند چالش های متنوعی تجربه کنند.

معرفی بازی Modern Combat Versus

بازی Bullet Force

بازی Bullet Force (بولت فورس) هم یکی از بازی های محبوب و رایج موبایلی است که به صورت آنلاین و آفلاین می توان بازی کرد. این بازی هم داستانی مشابه با بازی کریسیس اکشن دارد. این بازی هم دارای حالت های مختلفی گیم پلی می باشد و می تواند به اندازه بازی کال آف دیوتی موبایل هیجان و لذت داشته باشد. کمپانی بلیز گیمز (Blayze Games) این بازی را به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه کرده است و گیمرها فقط برای پرداخت های درون برنامه نیاز به پرداخت هزینه دارند. این بازی از پر امتیازترین بازی های گوگل پلی می باشد و توانسته میانیگین نمره 4.5 را دریافت کند. گیم پلی و گرافیک عالی، داستان خوب و تنوع سلاح از بارزترین ویژگی های این بازی هستند که باعث بالا رفتن هیجان و لذت گیمرها شده است.

معرفی بازی Bullet Force

بازی Crisis Action: Rise of Mech

یکی دیگر از بازی های موبایلی آنلاین بازی کرایسیس اکشن است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. مبارزه با زامبی ها، کنترل ربات ها غول پیکر و … از قابلیت های این بازی است که هیجان و لذت بسیار بالایی دارد. این بازی تعداد گیم پلی های مختلفی دارد و همین امر می تواند چالش های متعددی برای گیمرها ایجاد کند. این بازی هم ده ها میلیون بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود و نصب شده است. بازی می تواند برای حالت های مختلف از تک نفره تا چند نفره استفاده شود و گیمرها می توانند به رقابت با سایر افراد از سراسر جهان بپردازند. کمپانی HERO Game این بازی را به صورت رایگان و برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه کرده است و فقط برای پرداخت های درون برنامه ای لازم است که هزینه پرداخت شود.

معرفی بازی Crisis Action: Rise of Mech

بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

کمپانی Tencent Mobile نیز یکی از بازی های موبایلی سبک اکشن و تیراندازی با نام پابجی موبایل را عرضه کرده است که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بازی کال آف دیوتی باشد. علاوه بر این بازی می توان سایر بازی های ساخته این کمپانی را نیز امتحان کرد و چالش ها و هیجانات متعددی را تجربه کرد. این بازی نیز ده های میلیون بار توسط گیمرهای سراسر دنیا دانلود و نصب شده است و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بازی PUBG Mobile به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار دارد و گیمرها فقط برای پرداخت های درون برنامه ای لازم است که هزینه بکنند.

معرفی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

علاوه بر بازی های عنوان شده می توان بازی های دیگری نیز معرفی کرد که می توانند جایگزین بسیار خوبی برای بازی کال آف دیوتی موبایل باشند. از جمله رایج ترین و محبوب ترین بازی ها می توان به Infinity Ops، Danger Close، FRAG Pro Shooter، Heroes of Warland،  Modern Ops،  Shooter Arena و payday اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و می توانند گیمرها را با چالش های مختلفی مواجه کنند و هیجان و لذت بالایی به آن ها بدهند.

برای خرید انواع جم بازی می توانید به فروشگاه انلاین خرید جم ایران موجو مراجعه کنید.

منبع:https://iranmojo.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%a8%da%a9-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 181
بازدید : 181
admin
12:1
شنبه 28 مرداد 1399

آموزش مراحل بازی Call Of Duty

مجموعه بازی های کال اف دیوتی (Call of Duty) یا ندای وظیفه بی تردید یکی از بهترین، محبوب ترین و موفق ترین بازی های ویدیویی در سبک اکشن و تیراندازی است که در سال های اخیر میلیون ها گیمر را به خود جذب کرده است. بازی کال اف دیوتی تا امروز نسخه های متفاوت و متعددی را عرضه کرده است که هر کدام پیشرفت های قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی خود داشته اند. از مهم ترین ویژگی های بازی های COD می توان به داستان های جذاب، تنوع بالا، گرافیک بالا، صداگذاری و افکت های عالی، شخصیت پردازی های مناسب، هوش مصنوعی عالی و … اشاره کرد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی کال اف دیوتی و بررسی مراحل خاطره انگیز و جذاب نسخه های مختلف این بازی پرداخته می شود.

مراحل خاطره انگیز و جذاب بازی کال اف دیوتی

گیمرهایی که از زمان عرضه اولین نسخه از بازی های Call of Duty هیجان و چالش های آن را تجربه کرده اند قطعا با تمام مراحل این بازی خاطره دارند. هر چند که هر کدام از نسخه های این بازی هیجان و چالش های خاص خود را دارند اما تعدادی از این مراحل شگفت انگیز بسیار خاطره انگیز هستند و تقریبا هیچ کدام از گیمرها آنها را فراموش نخواهند کرد. از جذاب ترین و شگفت انگیزترین مراحل بازی ندای وظیفه می تواند موارد زیر را عنوان نمود.

مرحله All Ghillied Up/One Shot One Kill  در Call of Duty 4: Modern Warfare

مرحله All Ghillied Up/One Shot One Kill  را می توان به جرات از جذاب ترین و خاطره انگیزترین مراحل بازی کال اف دیوتی دانست.  در این مرحله بازیکن در نقش کاپیتان پرایس برای یک ماموریت محرمانه انتخاب می شود که باید یکی از بزرگ ترین تروریست های جهان با نام عمران زاخایوف را از بین ببرد. نکته جالب بازی این است که گیمر فقط می تواند یک بار شلیک کند و با آن شلیک باید یک نفر کشته شود.

این شلیک نقش نجات دهنده دنیا را دارد. در این مرحله بازیکن تعقیب و گریزهای زیادی را تجربه می کند و با حریفان زیادی رو به رو می شود. بسیاری از گیمرها و منتقدان اعتقاد دارند که سال های زیادی لازم است تا نسخه های جدید بتوانند هیجان و لذت این مرحله را دوباره به گیمرها اعطا کنند.

مرحله Vorkuta در  Call of Duty: Black Ops

Vorkuta را می توان یکی از هیجان انگیزترین، لذتبخش ترین و منحصر به فردترین ماموریت ها در مجموعه بازی کال اف دیوتی دانست. بازیکن در این مرحله در یک زندان روسی به اسارت گرفته شده که بدترین محل برای یک سرباز آمریکایی در زمان جنگ است. بعد از آنکه در زندان شورش اتفاق می افتد، گیمر از تونل های زیر زمینی از زندان فرار می کند اما بعد از ورود به حیات بزرگ زندان با تعداد زیادی از سربازان مسلح مواجه می شود در حالی که هیچ سلاحی برای دفاع از خود در اختیار ندارد.

در نهایت بازیکن بعد از مشکلات زیاد با استفاده از یک موتور سیکلت و سپس قطار از دست سربازان روسی فرار می کند در حالی که هیچ کدام از دوستان خود را به همراه ندارد. این مرحله دارای یک پایان غم انگیز اما مهیج است به همین دلیل گیمرها از آن خاطره های زیادی دارند.

مرحله Turbulance  در Call of Duty: Modern Warfare 3

در مرحله Turbulance بازیکن نقش رئیس جمهور روسیه در بازی را ایفا می کند که در یک لحظه و به صورت ناگهانی مورد حمله تروریستی قرار می گیرد و منجر به سقوط هواپیما می شود. نکته جالب و خاطره انگیز این مرحله ضربه خوردن و به هوا پریدن کاراکتر رئیس جمهور است که در هوا معلق است. بعد از این مرحله بازی وارد جنگل می شود که طراحی بسیار خوبی دارد و از هیجان بالایی برخوردار است.

مراحل بازی کال اف دیوتی

مرحله Of Their Own Accord/Whisky Hotel  در Call of Duty Modern Warfare 2

داستان افرادی که جان خودشان را فدای نجات خاک کشور خود می کنند همیشه جذاب، دیدنی و شنیدنی است و یکی از بهترین مراحل بازی کال اف دیوتی می باشد. در این مرحله از بازی ندای وظیفه و بعد از پاکسازی غرب، ویرجینا رامیرز به همراه همکاران خود وارد عملیات نجات واشنگتن دی می شوند. در این مرحله سربازان روسی قصد دارند که کاخ ریاست جمهوری را به تصرف خود در بیاورند.

جنگ ها و مبارزات این مرحله جذابیت و هیجان بسیار زیادی دارد و موسیقی و صداگذاری بازی نیز حس و حالی حماسه وار و میهن پرستی به گیمرها القا می کند. بازیکن در این مرحله نقش تعیین کننده ای در تاریخ آمریکا دارد و باید تلاشش را به کار گیرد که برنده مبارزه ها باشد.

مرحله The Battle of Pointe du Hoc در Call of Duty 2

اگرچه این مرحله قدیمی بوده و از نسخه های ابتدایی بازی کال اف دیوتی است  و بیش از دو دهه از عرضه آن گذشته است اما به هیچ عنوان نمی توان از هیجان و لذت آن چشم پوشی کرد. در این مرحله بازیکن می تواند از نزدیک در ساحل نرماندی ایستاده و نبرد آن را از نزدیک مشاهده کند. این مرحله به قدری جذابیت و هیجان دارد که عاشقان سینما آن را با فیلم سینمایی “نجات سرباز رایان” مقایسه می کنند.

مرحله Time and Fate  در Call of Duty: Black Ops 2

جذابیت اصلی مرحله Time and Fate این است که زمان و سرنوشت بازیکن در دستان خودش قرار دارد. در این مرحله بازیکن در نقش رائول مندز با در دست داشتن یک سلاح سرد بزرگ برای نجات خواهر خودش از دست کاراکتری به نام فرانک وودز تلاش زیادی می کند. بازیکن در این مرحله از بازی با شخصی بد و منفی بازی همقدم می شود و با قدم های سست خودش برای نجات خانواده خودش تلاش مضاعفی می کند. این مرحله هنوز هم برای بسیاری از گیمرها از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و یکی از مراحل برتر این مجموعه بازی است.

مرحله  Victor Charlie در Call of Duty Black Ops

این مرحله از بازی ندای وظیفه از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این ماموریت شباهت بسیار زیادی به فیلم های قدیمی رامبو دارد. اگرچه این بازی داستان جالبی ندارد اما جلوه های ویژه آن هیجان و جذابیت بالایی دارد. هلیکوپتر در جنگل سقوط می کند و سپس گیمر از اردوگاه های ویتنام عبور می کند و به مبارزه با حریفان می پردازد. این مرحله هیچوقت برای گیمرها کهنه و کسل کننده نمی شود و همچنان یکی از مراحل محبوب بازی کال اف دیوتی به شمار می رود.

مرحله جذاب بازی کال اف دیوتی

مرحله Hunter Killer در  Call of Duty: Modern Warfare 3

Hunter Killer در واقع به عنوان هدف اصلی در تمام جنگ های بازی کال اف دیوتی شناخته می شود و هیچ وقت تکراری و خسته کننده نمی شود. گیمرها هیچ وقت نباید این مرحله را به راحتی هدر بدهند و از هیجان آن بگذرند. در این مرحله بازیکن بعد از یک ماموریت سریع به ماموریت دیگری اعزام می شود که بعد از آنکه مسافتی طولانی را شنا کرد، از تونل های مختلف عبور کرد و جنازه مردم عادی را مشاهده کرد به بندر نیویورک می رسد.

در این مرحله شهر بازی زیر بارانی از بمب است اما گیمر وظیفه دارد که ماموریت خودش را به اتمام برساند. گیمر باید کدهای شلیک را به دست بیاورد و سپس آنها را اجرا کند و با استفاده از قایق از محل فرار کند. ماموریت بازیکن با انفجار بمب ها به اتمام می رسد. طرفداران بازی کال اف دیوتی  به هیچ عنوان نمی توانند مرحله Hunter Killer را از یاد ببرند.

مرحله No Russian در  Call of Duty Modern Warfare 2

در این مرحله گیمر در نقش یک مامور مخفی CIA در بازی کال اف دیوتی و با یک تروریست مشهور در یک فرودگاه همراه می شود که قصد دارند جنگ جهانی سوم را شروع کنند. در این مرحله قتل و کشتار مردم به شکل بی رحمانه ای اتفاق می افتد و انسان های بی گناه قربانی جاه طلبی و زیاده خواهی ابرقدرت های جهانی می شوند. بازی به گونه ای پیش می رود که حتی اگر گیمر اقدام به شلیک نکند باز هم شاهد کشتار و قتل های بی رحمانه خواهد بود. در این مرحله حتی گیمر هم قربانی قدرت طلبی و جنگ افروزی ها می شود به همین دلیل از جذابیت بالایی برای بازیکنان برخوردار است.

مرحله Cliffhanger  در Call of Duty: Modern Warfare 2

مرحله Cliffhanger به معنای واقعی کلمه هیجان را به کاربران القا می کند. مخفی کاری، تیراندازی، تعقیب و گریز و … از مهم ترین اتفاقات این مرحله هستند. این مرحله با بالارفتن از صخره شروع می شود که بازیکن به علت حرکت هواپیماها از صخره آویزان می شود و با گوش دادن به دستوران فرمانده از این مشکل رهایی پیدا می کند. پایان بازی نیز همانند شروع بازی از هیجان بسیار زیادی برخوردار است و گیمرها را به وجد می آورد. در نهایت بازیکنان با استفاده از تجهیزاتی مانند سلاح، موتور و … می تواند برنده بازی باشد و این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مرحله هیجانی کال اف دیوتی

بهترین نسخه بازی کال اف دیوتی

اگرچه تا امروز بیش از ۱۵ نسخه از مجموعه بازی های COD روانه بازارهای جهانی شده و گیمرهای متعددی از سراسر جهان را سرگرم کرده است اما هیچ کدام از این نسخه ها نتوانستند که موفقیت Call of Duty 4: Modern Warfare  را تکرار کنند. بازی کال اف دیوتی چه در بخش تک نفره و چه در بخش چند نفره توانست موفقیت های منحصر به فردی کسب کند و بالاترین نمره ها را از منتقدان دریافت کند.

این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست منبع الهام صداها بازی دیگر شود. این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست حتی سرسخت ترین، ظالم ترین و مخالف ترین منتقدان بازی را به لبخند رضایت وادار کند. داستان شگفت انگیز، گرافیک بی نظیر، شخصیت پردازی استثنایی، مراحل مختلف و متنوع، گیم پلی و گان پلی حیرت آور و … همگی از ویژگی های و نقاط قوت بارز این بازی هستند که هنوز هم هیچ نسخه ای نتوانسته موفقیت های آن را تکرار کند .

خرید پول بازی کال اف دیوتی ارزان

برای رشد و پیشرفت در بازی call of duty شما باید سکه این بازی را خریداری کنید. برای خرید سکه بازی کال اف دیوتی شما می توانید به فروشگاه اینترنتی خرید جم بازی ایران موجو مراحعه کنید. این فروشگاه در حوزه فروش جم ارزان فعالیت دارد شما می توانید با خرید پول بازی از این فروشگاه یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه کنید.

منبع

:https://iranmojo.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81

-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 89
بازدید : 89
admin
17:54
جمعه 30 مرداد 1399

هواوی سال‌هاست که به یکی از نوآوران و پیشتازان بازار گوشی‌های اندرویدی تبدیل شده است. از دوربین زوم پریسکوپی گرفته تا شارژ بی‌سیم معکوس، هواوی در سال‌های اخیر ویژگی‌های جدیدی به پرچم‌داران اضافه کرده است. همچنین گوشی‌های این شرکت خصوصاً از نظر طراحی و دوربین بهترین یا از بهترین‌های بازار بوده‌اند و پی 40 پرو  نیز همین رویه را ادامه داده است. در بررسی پی 40 پرو هواوی سعی کرده‌ایم تا تمام چیزهایی را که باید از این پرچم‌دار بدانید برایتان یکجا و به‌صورت دقیق و موشکافانه بیاوریم. این گوشی ماه گذشته به بازار ایران معرفی شد  و به‌زودی عرضه خواهد شد.

پی 40 پرو این‌بار با دوربینی خارق‌العاده، طراحی جذاب و تراشه Kirin 990 5G به جنگ رقبای خود رفته است. این پرچم‌دار البته به سرویس‌های گوگل دسترسی ندارد اما سعی کرده تا حد ممکن این خلا را جبران کند. این گوشی اولین گوشی هواوی با نرخ تازه‌سازی بالاست و ویژگی محبوب کاربران آیفون یعنی قابلیت تشخیص چهره امن سه‌بعدی را نیز به همراه دارد.

 

این شرکت همچنین نسخه‌ای گران‌تر از پرچم‌دارش با نام پی 40 پرو پلاس را در بازارهایی محدود عرضه خواهد کرد اما به اعتقاد ما با توجه به ویژگی‌ها و قیمت، ارزش خرید پی 40 پرو بالاتر است.

پی 40 پرو قرار است به‌زودی به بازار کشورمان عرضه شود و به همین دلیل در این بررسی آن را زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم. مانند همیشه از مشخصات فنی گوشی آغاز می‌کنیم:

هواوی پی 40 پرو – HUAWEI P40 Pro
ابعاد و وزن ۱۵۸.۲ در ۷۲.۶ در ۹ میلی‌متر – ۲۰۹ گرم وزن
صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی – OLED – وضوح ۲۶۴۰ در ۱۲۰۰ پیکسل – نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز – HDR10
سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 – بدون سرویس‌های گوگل
پردازنده

Kirin 990 5G

۲ هسته ۲.۸۶ گیگاهرتزی Cortex-A76

۲ هسته ۲.۳۶ گیگاهرتزی Cortex-A76

۴ هسته ۱.۹۵ گیگاهرتزی Cortex-A55

پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP16 شانزده هسته‌ای
حافظه رم ۸ گیگابایت LPDDR4X
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت UFS 3.0
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱.۲۸/۱ اینچی – دیافراگم f/1.9 – فوکوس خودکار PDAF – لرزش‌گیر اپتیکال
۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو – زوم 5X – OIS
۴۰ مگاپیکسلی فوق عریض f/1.8
تشخیص عمق ToF 3D
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی f/2.2 به همراه دوربین تشخیص عمق و تشخیص چهره سه‌بعدی
باتری و شارژ ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی – شارژ سریع ۴۰ واتی – شارژ بی‌سیم دوطرفه ۲۷ واتی
سایر ویژگی‌ها بلوتوث ۵.۱ – USB C 3.1 – تشخیص چهره سه‌بعدی
قیمت حدودی ۹۵۰ دلار

 

جعبه‌گشایی

بررسی پی 40 پرو هواوی جعبه گشایی

جعبه پی 40 پرو اکثر چیزهایی را که نیاز دارید در خود دارد. یک شارژر قدرتمند ۴۰ واتی سوپرشارژ به همراه کابل ویژه USB-C، ایرفون USB-C و کیس سیلیکونی شفاف (در برخی بازارها). با این‌حال درون جعبه جای یک تبدیل USB-C‌ به جک ۳.۵ میلی‌متری خالیست که در حال حذف از جعبه اکثر پرچم‌داران رقیب نیز هست.

 

 

طراحی و ساخت

بررسی پی 40 پرو هواوی طراحی و ساخت

طراحی همیشه از نقاط قوت پرچم‌داران هواوی بوده و پی 40 پرو هم یک نمونه آشکار از این موضوع است. پی 40 پرو از ترکیب بی‌نقصی از شیشه و فلز ساخته شده که با وزن ۲۰۹ گرمی احساس کامل یک پرچم‌دار را به شما منتقل می‌کند. خمیدگی‌های بدنه باعث شده تا گوشی به خوبی در دست شما جای بگیرد و همچنین می‌توانید با انتخاب رنگ نقره‌ای یخی (Silver Frost) یا طلایی از رنگ مات بدون جذب اثر انگشت بهره بگیرید.

بررسی پی 40 پرو هواوی ساخت

نکته جالب طراحی پی 40 پرو قاب آلومینیومی اطراف دستگاه است که در لبه‌ها باریک‌تر شده و جا را برای صفحه‌نمایش خمیده فراهم کرده و در گوشه‌ها برای مقاومت بیشتر ضخیم‌تر شده است. پرچم‌دار جدید هواوی همچنین با استاندارد IP68 دربرابر آب و گردوغبار مقاومت دارد.

بررسی پی 40 پرو هواوی طراحی پشت

بخش پشتی دستگاه ساده اما جذاب طراحی شده و ماژول دوربین چهارگانه نیز به شکل مستطیلی شکل در گوشه سمت چپ قرار گرفته است. این ماژول به اعتقاد ما جذابیت بیشتری نسبت به گلکسی اس 20 اولترا دارد و طراحی گوشی را به هم نریخته است.

در پی 40 پرو طبق معمول خبری از جک هدفون نیست و در لبه پایینی تنها درگاه USB-C، میکروفون و تک اسپیکر دستگاه را می‌توانید پیدا کنید. دکمه پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست قرار گرفته و فرستنده فروسرخ نیز برای کنترل لوازم خانگی از جمله تلویزیون و کولر در بالای دستگاه قرار دارد.

بررسی پی 40 پرو هواوی طراحی

چیزی در حدود ۹۱ درصد از سطح جلویی گوشی را صفحه‌نمایش بزرگ و خمیده پی 40 پرو پوشانده است. این صفحه‌نمایش علاوه بر لبه‌های چپ و راست در لبه پایینی نیز دارای خمیدگی است. این ویژگی منحصربه‌فرد باعث می‌شود هنگام استفاده از چسجرهای ناوبری احساس خوبی داشته باشید. شاید تنها چیزی که یکپارچگی طراحی گوشی را به همر ریخته حفره بیضی شکل دوربین سلفی باشد. این حفره بزرگ به خاطر قرارگیری فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی اضافه شده است.

بررسی پی 40 پرو هواوی حفره سلفی

جالب است بدانید در بالای صفحه‌نمایش خبری از بلندگوی مکالمات نیست! هواوی درست مثل پی 30 پرو از فناوری لرزش صفحه برای انتقال صدا به گوش شما استفاده می‌کند که به خوبی هم عمل خواهد کرد.

به‌طور کلی پی 40 پرو به لطف خمیدگی‌های هوشمندانه خود بسیار باریک‌تر از چیزی که هست به نظر می‌رسد و حس بسیار خوبی را نیز به کاربر منتقل خواهد کرد.

 

تشخیص هویت

هواوی برخلاف سایر رقبا هر دو روش امن تشخیص هویت را در پی 40 پرو گنجانده است.

بررسی پی 40 پرو حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش نسبت به نسل پیش بهبود یافته و حالا ۳۰ درصد بزرگ‌تر و سریع‌تر است. خوشبختانه این حسگر دقتی بسیار بالا داشته و از نظر سرعت نیز از نمونه‌های اولتراسونیک مثل حسگر گلکسی اس 20 سامسونگ سریع‌تر است.

بررسی پی 40 پرو تشخیص چهره

اگر فناوری تشخیص چهره را ترجیح می‌دهید پی 40 پرو درست مثل آیفون 11 از قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی به کمک امواج فروسرخ استفاده می‌کند. به این ترتیب نه‌تنها تشخیص چهره در تاریکی هم به‌خوبی کار می‌کند بلکه امنیتی آن نیز نسبت به تشخیص چهره عادی که تنها توسط دوربین سلفی انجام می‌شود بسیار بالاتر است. در عوض باید با حفره بزرگ‌تر دوربین سلفی در صفحه‌نمایش سازش کنید!

 

صفحه‌نمایش

بررسی پی 40 پرو هواوی صفحه نمایش

صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی این گوشی شاید به بزرگی برخی رقبا نباشد اما در عوض باعث شده تا ابعاد گوشی بسیار قابل تحمل‌تر شود. این پنل در گوشه‌ها هم خمیدگی قابل توجهی دارد و بریدگی نسبتاً بزرگ دوربین سلفی نیز از جذابیت آن کاسته است. با این‌حال این پنل تمام ویژگی‌های یک پرچم‌دار تمام عیار را داراست.

هواوی سرانجام از یک پنل OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز استفاده کرده است. وضوح تصویر نیز چیزی بین FHD و QHD انتخاب شده و معادل با ۲۶۴۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. پرچم‌داران سامسونگ دو گزینه 1080p@120hz یا 1440p@60hz را در اختیارتان می‌گذارند. اما هواوی تصمیم گرفته در هر دو زمینه وضوح و نرخ تازه‌سازی چیزی بین این دو انتخاب را در اختیارتان بگذارد. به این ترتیب وضوح تصویر بهتر از 1080p خواهد بود و نرخ ۹۰ هرتز هم با وجود روان‌تر بودن نسبت به ۶۰ هرتز، تفاوت چندانی با ۱۲۰ هرتز ندارد. به اعتقاد ما هواوی تصمیم هوشمندانه‌ای را گرفته است.

روشنایی حداکثر این پنل چیزی در حدود ۵۷۰ نیت در حالت خودکار اندازه‌گیری شده و روشنایی حداکثری ۱.۸ نیت هم برای استفاده در تاریکی ایده‌آل است. خوشبختانه پنل OLED رنگ مشکی را نیز عمیق نمایش می‌دهد و مشکلی در خوانایی زیر نور خورشید نیز نخواهید داشت.

در تنظیمات صفحه‌نمایش پی 40 پرو با دو گزینه Vivid و Normal مواجهید که به ترتیب فضای رنگی DCI-P3 و sRGB را بازسازی می‌کنند. هر دوی این حالت‌ها را می‌توانید ار نظر دما و اشباع رنگ به دلخواه خود شخصی‌سازی کنید. اگر به رنگ‌های دقیق اهمیت می‌دهید Normal انتخاب بهتری خواهد بود و Vivid هم رنگ‌ها را شاداب‌تر نمایش خواهد داد.

پی 40 پرو همچنین از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب می‌تواند ویدئوهای HDR را با دامنه دینامیکی بالاتر نمایش دهد؛ هرچند که یافتن این ویدئوها در حال حاضر کار چندان ساده‌ای نیست.

به‌طور کلی اگر بریدگی کپسول شکل دوربین سلفی آزارتان نمی‌دهد صفحه‌نمایش پی 40 پرو از بهترین‌هاست.

 

صدا

بررسی پی 40 پرو هواوی

همان‌طور که گفتیم نوآوری هواوی در بخش صدا، حذف بلندگوی مکالمات و استفاده از فناوری لرزش صفحه برای انتقال صداست. با این‌حال همان‌طور که می‌دانید بسیاری از پرچم‌داران رقیب از بلندگوی مکالمات به عنوان بلندگوی دوم برای ایجاد صدای استریو استفاده می‌کنند. به این ترتیب پی 40 پرو از داشتن صدای استریو محروم است. در مجموع کیفیت و بلندی صدای پی 40 پرو به خوبی بعضی رقبا از جمله آیفون 11 پرو یا گلکسی اس 20 نیست اما برای محیط‌های ساکت راضی‌کننده خواهد بود.

همچنین در این گوشی مانند اکثر رقبا خبری از جک هدفون هم نیست. با این‌حال کدک صوتی LDAC باعث می‌شود هنگام استفاده از هدفون‌های بلوتوث پیشرفته امکان انتقال صدا با بیت‌ریت بالاتر فراهم شود.

 

نرم‌افزار و رابط کاربری

بررسی پی 40 پرو هواوی اندروید 10

هواوی پی 40 پرو طبق انتظار با اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 به بازار عرضه می‌شود. ویژگی اصلی EMUI امکانات شخصی‌سازی متنوع بدون نصب اپلیکیشن‌های جانبی است. در پی 40 پرو می‌توانید به راحتی پوسته‌های مختلف را دریافت و نصب کنید، نوار یا جسچرهای ناوبری را تغییر دهید و از دو حالت مختلف صفحه خانگی یکی را انتخاب کنید.

هواوی همچنین حالت تاریک Dark Mode را برای تمام رابط کاربری اضافه کرده که در صفحه‌نمایش OLED پی 40 پرو عالی به نظر می‌رسد. از سایر مشخصات EMUI می‌توان به قابلیت قفل کردن اپلیکیشن‌ها، نصب دو نسخه از اپلیکیشن‌های اجتماعی، ویرایشگر تصویر قوی و اپلیکیشن پاکسازی و بهینه‌سازی دستگاه اشاره کرد.

بررسی پی 40 پرو رابط کاربری

هواوی همچنین ویژگی جدیدی به نام Sound Booster به پی 40 پرو اضافه کرده است. این قابلیت صدا را از میکروفون گوشی دریافت کرده و در هدفون بلوتوث شما پخش می‌کند. این ویژگی خصوصاً می‌تواند برای مراقبت از فرزند و یا آگاهی از محیط اطرافتان مفید واقع شود.

با این‌حال همان‌طور که گفتیم بزرگ‌ترین نقطه ضعف پی 40 پرو نبود سرویس‌های گوگلی است. این عیب ممکن است برای برخی کاربران بسیار بزرگ و برای برخی دیگر کم‌اهمیت باشد. در واقع برخی از اپلیکیشن‌های گوگلی مثل گوگل کروم و Maps یا کیبورد گوگل را می‌توانید نصب و استفاده کنید اما امکان استفاده از برخی دیگر مثل جی‌میل یا مهم‌تر از آن فروشگاه پلی استور وجود ندارد.

بررسی پی 40 پرو هواوی سرویس هواوی

به این ترتیب برای نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها دو راه دارید: استفاده از فروشگاه‌های اپ دیگر مثل AppGallery هواوی یا کافه‌بازار؛ و یا استفاده از اپلیکیشن Phone Clone برای انتقال اپلیکیشن‌ها از گوشی‌های دیگر.

گفتنی است راهکارهایی برای دور زدن محدودیت‌ها هم وجود دارد. استفاده از اپلیکیشن Chat Partner برای نصب سرویس‌های گوگل و پلی استور یکی از روش‌های هرچند کمی پیچیده و ناپایدار است. 

به این ترتیب اگر اپلیکیشن‌های مورد استفاده شما محدود باشد احتمالاً به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را در استورهای دیگر پیدا کنید. همچنین اگر حوصله و کمی مهارت داشته باشید می‌توانید این محدودیت‌ را تا حدی دور بزنید. با این‌حال نمی‌توان انکار کرد که عدم وجود سرویس‌های گوگل در پی 40 پرو یک نقطه ضعف دربرابر سایر رقبا به شمار می‌رود.

 

سخت‌افزار و عملکرد

بررسی پی 40 پرو عملکرد

هواوی در پی 40 پرو از تراشه Kirin 990 5G استفاده کرده است. این تراشه که یک ارتقای کوچک نسبت به Kirin 990 در میت 30 محسوب می‌شود تراشه پرچم‌دار هواوی است. Kirin 990 5G یک پردازنده هشت هسته‌ای متشکل از ۴ هسته Cortex-A76 و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس کمی بالاتر نسبت به نسل گذشته است. پردازنده گرافیکی هم نوع ۱۶ هسته‌ای Mali-G76 انتخاب شده است. هواوی همچنین ۸ گیگابایت حافظه رم برای پرچم‌دارش انتخاب کرده که با وجود کمتر بودن نسبت به برخی رقبا مثل وان‌پلاس 8 پرو یا گلکسی اس 20 اولترا، برای تمامی استفاده‌ها کافیست.

واحد پردازش عصبی Kirin 990 5G نیز شامل دو هسته بزرگ و یک هسته کوچک برای پردازش‌های هوش مصنوعی می‌شود؛ قابلیتی که هواوی همچنین روی آن مانور فراوانی داده است.

برای سنجش عملکرد این تراشه از بنچمارک‌های مختلف پردازشی و گرافیکی کمک گرفتیم. در بخش تک هسته‌ای پردازنده، این تراشه کمی عقب‌تر از رقبا قرار می‌گیرد؛ با این‌حال اختلاف در بخش چندهسته‌ای کمتر و قابل چشم‌پوشی است. در بخش گرافیکی نیز می‌توان آیفون و گوشی‌های دارای اسنپ‌دراگون 865 را بهتر ارزیابی کرد با این‌حال Mali-G76 کماکان برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها عملکردی عالی و بدون نقص دارد. در بخش ترکیبی هم پی 40 پرو با این‌که بهترین نیست اما جز بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

 

یک نکته مهم در بخش عملکرد، خنک ماندن دستگاه و عدم کاهش کارایی پردازنده در استفاده‌های طولانی است. موضوعی که در نسخه اکسینوس 990 گلکسی اس 20 برای پرچم‌دار سامسونگ دردسرساز شد. به این ترتیب با این‌که پی 40 پرو صدرنشین بنچمارک‌ها نیست اما در استفاده واقعی و روزانه چیزی کمتر از رقبا ندارد.

 

دوربین

بررسی پی 40 پرو هواوی دوربین

پرچم‌داران هواوی همواره از بهترین دوربین‌ها با همکاری شرکت آلمانی لایکا استفاده می‌کنند و دوربین پی 40 پرو هم تازه‌ترین و بهترین آن‌هاست. این‌بار هواوی دوربین پرچم‌دار خود را «اولترا ویژن لایکا» نامیده است. از نظر چیدمان با دوربینی مشابه پی 30 پرو مواجهیم: دوربین استاندارد، دوربین اولتراواید، دوربین پریسکوپی زوم و سنسور تشخیص عمق 3D ToF. با این‌حال می‌توان گفت همه دوربین‌ها ارتقا قابل توجهی داشته‌اند.

دوربین اصلی اولتراویژن حالا یک سنسور جدید ۱.۲۸/۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسل Quad Bayer با فیلتر رنگ RYYB دارد. این سنسور را می‌توان بزرگ‌ترین سنسور دوربین در گوشی‌های مدرن دانست که اندازه آن حتی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس 20 اولترا بزرگ‌تر است. به این ترتیب با اندازه پیکسل‌های ترکیب شده ۲.۴۴ میکرونی و دیافراگم f/1.9 در کنار لرزش‌گیر اپتیکال انتظار عملکردی عالی را از آن داریم. استفاده از فیلتر رنگی RYYB هم تا ۴۰ درصد به جذب نور نسبت به فیلتر رایج RGB کمک می‌کند که می‌تواند نشان از عملکرد بهتر در نور کم داشته باشد. همچنین ترکیب ۵۰ مگاپیکسل به ۱۲.۵ مگاپیکسل هم خود باعث بهبود کیفیت تصاویر خواهد شد. هواوی همچنین فوکوس خودکار را با فناوری تشخیص فاز چندجهته برای تمامی پیکسل‌ها بهبود داده تا مشکلات مشابه فوکوس در گلکسی اس 20 اولترا وجود نداشته باشد.

دوربین فوق عریض هم بهبود یافته و حالا دارای سنسور ۱.۵۴/۱ اینچی ۴۰ مگاپیکسلی با فیلتر رنگ RGGB است. این دوربین تصاویر را با وضوح ۱۰ مگاپیکسل و با نسبت تصویر ۳:۲ به‌جای ۴:۳ ثبت می‌کند.

دوربین تله‌فوتو هم حالا یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جدید دارد. نور به کمک پریسکوپ فاصله بیشتری را طی کرده و از چندین لنز عبور می‌کند تا به سنسور برسد. این سیستم حتی لرزش‌گیر اپتیکال را نیز در پریسکوپ تعبیه کرده و با زوم اپتیکال ۵ برابر چالشی برای زوم فضایی گلکسی اس 20 اولترا محسوب می‌شود.

سرانجام دوربین تشخیص عمق 3D ToF برای کاربری واقعیت افزوده و همچنین ثبت تصاویر پرتره به کمک دوربین اصلی می‌اید. هواوی همچنین یک سنسور دمای رنگ ۸ کاناله نیز دارد که با کمک هوش مصنوعی به ثبت رنگ‌های واقعی خصوصاً در نور کم کمک می‌کند.

دوربین سلفی حالا ۳۲ مگاپیکسلی شده و همچنین به فوکوس خودکار مجهز شده است. سنسور تشخیص عمق 3D ToF در اینجا هم حضور دارد تا بهترین تصاویر پرتره سلفی را ثبت کنید.

رابط کاربری دوربین

دوربین پی 40 پرو یک رابط کاربری آشنا و کارا دارد. حالت‌های دوربین در پایین صفحه قرار گرفته‌اند و می‌توانید حالت‌های بیشتر را با سوایپ به بالا فراخوانی کنید. میان‌برهای کاربردی هوش مصنوعی، فلش، افکت، تنظیمات و … هم در بالای تصویر هستند.

حالت هوش مصنوعی Master AI به گفته هواوی می‌تواند تا ۱۵۰۰ سناریو را تشخیص داده و تنظیمات را به‌صورت خودکار بهینه کند. حالت حرفه‌ای هم به شما امکان تنظیم دقیق ISO، سرعت شاتر، نوردهی و وایت بالانس را فراهم می‌کند و حتی می‌توانید نوع فوکوس خودکار را انتخاب کنید. از سایر قابلیت‌های رابط کاربری دوربین گوشی می‌توان به حالت ویژه پرتره، Moon Shot‌ برای عکاسی از ماه و Golden Snap برای پیشنهاد خودکار کادربندی تصویر اشاره کرد.

کیفیت تصاویر دوربین

تصاویر دوربین اصلی با وضوح ۱۲.۵ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند و در واقع هر تصویر ترکیبی از چند تصویر با نوردهی متفاوت است که هواوی آن را XD Fusion می‌نامد. هواوی نشان داده که در این فناوری استاد است و پی 40 پرو هم استثنا نیست.

تصاویر دوربین اصلی در نور روز عالی هستند؛ از جزئیات گرفته تا رنگ‌های واقعی و دامنه دینامیکی بالا. امکان عکاسی با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی هم وجود دارد اما راستش را بخواهید از نظر دامنه دینامیکی و جزئیات بهتر است از همان حالت ۱۲.۵ مگاپیکسلی استفاده کنید.

دوربین فوق عریض یا همان اولتراواید پی 40 پرو هم خیره‌کننده است. می‌توانیم به جرأت بگوییم این بهترین دوربین فوق عریضی است که در گوشی‌های هوشمند امتحان کرده‌ایم. زاویه دید کمی نسبت به آیفون و گلکسی اس 20 محدودتر است اما کیفیت تصاویر به وضوح بالاتر است. جزئیات ثبت شده برای یک دوربین اولتراواید عالیست و همچنین اثری از اعوجاج و یا کاهش جزئیات در گوشه‌های تصویر وجود ندارد.

دوربین تله‌فوتو هم عملکردی عالی دارد. جالب است بدانید با این‌که سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا را با زوم ۱۰۰ برابری تبلیغ می‌کند اما تنها ۴ برابر از این زوم اپتیکال است. این درحالیست که دوربین پریسکوپی پی 40 پرو ۵ برابر زوم اپتیکال دارد. به این ترتیب عملکرد زوم در این سطح 5X از تمامی رقبا بهتر است. جزئیات بالا، دامنه دینامیکی عالی، کنترل خوب نویز و رنگ‌های جذاب، هرچند کمی بیش از حد گرم. گفتنی است امکان زوم هیبریدی تا ۱۰ و حتی ۵۰ برابر هم وجود دارد اما بهترین سطح زوم تا همان رقم 5X خواهد بود.

اما عملکرد در نور کم چطور؟ تصاویر ثبت شده در شب با دوربین پی 40 پرو حتی بدون حالت مخصوص شب عالیست. جزئیات فراوان، نوردهی مناسب، رنگ‌های طبیعی و نویز بسیار کم. اگر حالت شب را فعال کنید جزئیات بیشتری در بخش‌های تاریک تصویر مشخص خواهد شد اما راستش را بخواهید حالت خودکار سریع‌تر است و ۹۰ درصد کیفیت تصاویر حالت شب را دارد.

دوربین فوق عریض هم در نور کم عملکرد بسیار خوبی دارد و حالت شب هم کمک خوبی به ثبت جزئیات در آن می‌کند. در بخش دوربین تله‌فوتو اما نرم‌افزار تصمیم می‌گیرد با توجه به میزان نور موجود از سنسور اصلی و یا از دوربین تله‌فوتو استفاده کند. حالت شب در تصاویر زوم تفاوت قابل توجهی ایجاد می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم برای عکاسی از سوژه‌های ثابت از آن حتما کمک بگیرید.

دوربین سلفی

سنسور ۳۲ مگاپیکسلی پی 40 پرو در بخش سلفی نسبت به پی 30 پرو بدون تغییر باقی مانده است اما برای اولین‌بار در پرچم‌دار هواوی حالا به فوکوس خودکار مجهر شده است. علاوه بر این با اضافه شدن دوربین دوم تشخیص عمق تصاویر پرتره سلفی حالا عالی هستند. به این ترتیب یکی از بهترین دوربین‌های سلفی را در پرچم‌دار هواوی در اختیار دارید. در واقع وب‌سایت مشهور DxOMark با امتیاز ۱۰۳ دوربین سلفی این گوشی را در صدر لیست قرار داده است.

کیفیت ویدئوها

پی 40 پرو می‌تواند با هر دو دوربین اصلی و فوق عریض خود با وضوح 4K و نرخ 60fps فیلم‌برداری کند؛ نرخ فریم با دوربین تله‌فوتو اما به 30fps محدود شده است. این گوشی همچنین با میکروفون سه‌گانه قادر به ضبط صدا با نرخ ۱۹۲ کیلوبیت بر ثانیه نیز هست.

 

ویدئوها با دوربین اصلی و وضوح 4K عالی هستند. جزئیات فوق‌العاده، دامنه دینامیکی عالی و رنگ‌های دقیق. وضوح جزئیات با نرخ 60fps اما پایین‌تر است هرچند که رنگ‌ها با این نرخ گرم‌تر به نظر می‌رسند.

نکته مثبت دیگر عملکرد عالی فیلم‌برداری حتی در نور کم است. این دوربین به لطف ترکیب پیکسل‌ها و لرزش‌گیر عالی می‌تواند نور بسیاری را جذب کند. حالا که صحبت از لرزش‌گیر شد هواوی لرزش‌گیر هوش مصنوعی (AIS) خود را که در واقع ترکیبی از EIS و OIS است در این گوشی به‌کار گرفته که در تمام وضوح‌ها به خوبی کار می‌کند.

پی 40 پرو همچنین از حالت فوق آهسته فیلم‌برداری با نرخ فریم اعجاب‌انگیز ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. این ویدئوها با وضوح 720p و نرخ 30fps ضبط می‌شوند و در واقع ۲۵۶ برابر آهسته‌تر شده‌اند.

 

باتری و دوام شارژ

بررسی پی 40 پرو باتری

پی 40 پرو یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۴۰ واتی دارد. خوشبختانه هواوی این شارژر را درون جعبه قرار داده است. شارژر پی 40 پرو با فناوری سوپرشارژ هواوی می‌تواند تنها در مدت ۳۰ دقیقه گوشی را از صفر تا ۸۰ درصد شارژ کند؛ شارژ کامل گوشی هم تنها ۵۰ دقیقه زمان می‌برد.

هواوی همچنین شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس را در پرچم‌دار خود گنجانده تا نه‌تنها بتوانید با سرعت خوبی گوشی را بدون کابل شارژ کنید، بلکه امکان شارژ تجهیزات جانبی مثل ساعت هوشمند و ایرفون‌های بی‌سیم را نیز داشته باشید.

دوام شارژ باتری پی 40 پرو طبق انتظار عالیست. ترکیب پردازنده کم‌مصرف، ظرفیت بالای باتری و هوش مصنوعی باعث شده بتوانید به‌راحتی با استفاده سنگین یک روز کامل را روی این گوشی حساب باز کنید. خوشبختانه نرخ بازسازی تصویر ۹۰ هرتزی هم تأثیر محسوسی روی دوام شارژ باتری ندارد و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. در آزمون پخش مداوم ویدئوی 1080p این گوشی نزدیک به ۱۹ ساعت دوام آورد و در تست وبگردی هم نتیجه‌ای در حدود ۱۲.۵ ساعت را به دست آوردیم.

به‌طور کلی دوام شارژ پی 40 پرو به‌راحتی با پرچم‌دارانی مثل گلکسی اس 20 اولترا و وان پلاس 8 پرو قابل مقایسه است.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

بررسی پی 40 پرو هواوی

تیم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هواوی کاری فوق‌العاده در مورد پی 40 پرو انجام داده‌اند. طراحی زیبا و جذاب، عملکرد عالی دوربین، تجربه کاربری روان و سریع و دوام شارژر طولانی همگی از نشانه‌های یک پرچم‌دار شایسته هستند. اما چیزی که از اختیار هواوی خارج بوده تحریم‌های آمریکا و عدم وجود سرویس‌های گوگل در پی 40 پرو است. با توجه به توضیحاتی که پیش‌تر نوشتیم اگر می‌توانید با نبود سرویس‌های گوگل بسازید یا دردسر نصب آن را به جان می‌خرید پی 40 پرو را می‌توانیم با تمام قوا پیشنهاد دهیم!

پی 40 پرو مشکل فوکوس خودکار گلکسی اس 20 اولترا یا گرم شدن بیش از حد تراشه اکسینوس 990 سامسونگ را ندارد. قیمت پایین‌تری نسبت به پرچم‌دار اپل در بازار ایران خواهد داشت و مجموعه کامل‌تری هم نسبت به پرچم‌دار سونی محسوب می‌شود. به این ترتیب با وجود افزایش قیمت قابل توجه نسبت به پی 30 پرو می‌توان گفت پی 40 پرو بهبودهای لازم برای توجیه این افزایش قیمت را دارد. خدا را چه دیدید؟! شاید تحریم‌های آمریکا علیه هواوی رفع شد و این شرکت توانست در آینده سرویس‌های گوگل را نیز از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به پی 40 پرو بیاورد.

 

هواوی پی 40 پرو

هواوی با پی 40 پرو یک پرچم‌دار شایسته برای رقابت با گلکسی اس 20 پلاس و آیفون 11 پرو عرضه کرده است. این گوشی تمام ویژگی‌های مورد نیاز یک پرچم‌دار واقعی را دارد: صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا، دوربین فوق‌العاده، امکانات ویژه نرم‌افزاری، دو روش تشخیص هویت ایمن و دوام شارژ عالی. با این‌حال نبود سرویس‌های گوگل (حداقل برای برخی کاربران) پاشنه آشیل پرچم‌دار هواوی محسوب می‌شود و در خرید این محصول باید حتماً این مورد را در نظر داشته باشید.

  • طراحی و ساخت
     
  • صفحه‌نمایش
     
  • نرم‌افزار و رابط کاربری
     
  • عملکرد و کارایی
     
  • دوربین
     
  • باتری و دوام شارژ
     
 مزایای هواوی پی 40 پرو
  • طراحی زیبا و کیفیت بالای ساخت
  • صفحه‌نمایش باکیفیت ۹۰ هرتزی
  • عملکرد سریع و روان
  • عملکرد فوق‌العاده دوربین در شرایط نوری مختلف
  • دوام شارژ عالی و شارژ سریع
  • سلفی‌های عالی
 Cons
  • نبود سرویس‌های گوگل
  • ضعف فیلم‌برداری در حالت 4K60
  • عملکرد گرافیکی نسبتاً پایین‌تر از رقبا
  • درگاه کارت حافظه نایاب نانو N
تعداد بازدید از این مطلب: 79
بازدید : 79
admin
14:24
جمعه 30 مرداد 1399

بازی Call of Duty: Mobile توانست امتیازات مثبتی را از منتقدین دریافت کند. این بازی در متاکریتیک، امتیاز 81 را از 16 نقد دارد که 15 نقد مثبت و 1 نقد، نارنجی است. در ادامه به نظرات برخی از این سایت‌ها و منتقدان به بازی نگاهی خواهیم داشت.

 

Gamezebo: نمره 100

به صورت کلی ما از بازی Call of Duty: Mobile راضی هستیم. این عنوان تقریبا مرز بین کنسول و موبایل را از بین برده و اینگونه حس می‌شود که یک عرضه کنسولی بر روی گوشی‌های ما است. اینکه این همه محتوا به صورت رایگان ارائه می‌شوند، واقعا شگفت‌انگیز است و تنسنت و اکتیویژن از سیستم «پرداخت برای بردن» دوری کرده‌اند؛ حتی اگر بعضی پرداخت‌های درون برنامه‌ای باعث ناراحتی برخی شود.

بازی کال اف دیوتی موبایل

خرید سی پی کال آف دیوتی ارزان به  سایت ایران موجو مراجعه کنید.

Multiplayer.it: نمره 90

بازی Call of Duty: Mobile تجربه واقعی کالاف دیوتی را به دستگاه‌های iOS و اندروید آورده است که شامل چندین حالت بازی (از جمله بتل رویال 100 نفری) می‌شود که عملکرد بسیار خوبی داشته و یک سیستم پیشرفت قدرتمند دارد.

 

Destructoid: نمره 85

این بازی ظاهر خوبی دارد، گیم پلی عالی داشته و ماهیت شروع به بازی آسان آن باعث می‌شود دقیقا همان بازی باشد که من در وقت ناهار خود آن را اجرا کنم. حالا به من آن حالت زامبی را بدهید!

 

GameSpot: نمره 80

ورای منوهای نامنظم میکرومعامله‌ها و چندین خرید صرفه‌جویی کننده در وقت، موارد خاص دیگری در بازی Call of Duty: Mobile وجود ندارد که حواس شما را از بازسازی اکشن مولتی‌پلیر سریع و هیجان‌انگیز مجموعه اصلی پرت کنند. طرح کنترل انعطاف‌پذیر و راحت بازی، نبود پشتیبانی از دسته را کم‌اهمیت جلوه داده و ادای احترام به بهترین حالت‌ها و نقشه‌هایی که مجموعه‌های Black Ops و Modern Warfare ساخته‌اند، تجربه آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

بازی call of duty mobile

3DJuegos: نمره 80

بازی Call of Duty: Mobile یک عنوان اکشن مولتی‌پلیر خارق‌العاده است که به خوبی در دستگاه‌های موبایل اجرا می‌شود. این بازی حالت‌های بازی مختلفی از جمله بتل رویال هم در خود دارد.

 

Metro GameCentral: نمره 80

در یک گوشی، صفحه‌نمایش ممکن است بیش از حد با آیکون‌هایی که برای نشستن، پریدن، پرتاب نارنجک و … استفاده می‌شوند، پر شده باشد؛ اما بر روی یک تبلت، فوق‌العاده است. پشتیبانی از دسته بازی به طرز عجیبی وجود ندارد؛ اما ایرادات دیگر چندانی را نمی‌توان در این بازی تبدیل شده از کنسول مشاهده کرد.

 

DualShockers: نمره 80

بازی Call of Duty: Mobile به طرز شگفت‌آوری یک شوتر اول شخص با کنترل‌های بسیار روان است که من را معتاد خود کرده است.

کال اف دیوتی موبایل / بازی call of duty mobile / دانلود کال اف دیوتی موبایل

 

Game Rant: نمره 80

بازی Call of Duty: Mobile سیستم پیشرفت راضی‌کننده و مجموعه خوبی از نقشه‌های مورد علاقه طرفداران را داشته و ظاهر بسیار خوبی در گوشی‌ها و تبلت‌ها دارد. استفاده بیش از حد بازی از بات‌ها کمی به تجربه آن آسیب می‌زند و حالت بتل رویال هم می‌توانست نقشه کمی کوچک‌تری داشته باشد تا درگیری‌های بیشتری را شاهد باشیم.

 

Jeuxvideo.com: نمره 80

بازی کالاف موبایل یک بازی عالی و وفادار به مجموعه ندای وظیفه است. این عنوان دارای حالت‌های بازی مختلفی بوده و ظاهر بسیار خوبی هم دارد. اینگونه یک بازی رایگان فوق‌العاده ساخته می‌شود.

 

IGN: نمره 77

بازی Call of Duty: Mobile گیم پلی خوبی دارد ولی عالی نیست و دارای بسته چندنفره قابل توجهی است که شامل یک برداشت فشرده از حالت بتل رویال Blackout هم می‌شود.

کال آف دیوتی موبایل

بازی Call of Duty: Mobile در اولین ماه عرضه خود، بیش از 148 میلیون بار دانلود شده و 54 میلیون دلار درآمدزایی کرد که آن را تبدیل به بزرگ‌ترین عرضه موبایل تاریخ می‌کند. در این مطلب نگاهی به گیم پلی، اخبار، ترفندها و نقدها و نمرات منتقدین به این بازی داشتیم. نظر شما در رابطه با بازی کال اف دیوتی موبایل چیست؟ نظرات خود را می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

تعداد بازدید از این مطلب: 79
بازدید : 79
admin
8:11
چهار شنبه 26 مرداد 1399

بررسی اجمالی هدفون بی سیم هواوی مدل Freebuds

در سال 2017 با معرفی ایرپاد توسط شرکت اپل نسل جدیدی از هدفون ها بوجود آمدند که شرکت های زیادی نسبت به طراحی و تولید آن اقدام کردند که هوآوی نیز دست به کار شده و محصولاتی را با عنوان فری بادز (freebuds) در بازار عرضه کرده است. شرکت هوآوی در سال 2018 همراه با عرضه پرچمداران خود هدفون فری بادز را نیز معرفی کرد، که این هدفون در دو رنگ سیاه و سفید در بازار عرضه شد که در ادامه به بررسی کیفیت صدا و نوع طراحی و سایر امکانات آن خواهیم پرداخت. بدون شک فری بادز طراحی زیبا و کاربردی دارد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد و به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و در گوش ثابت می ماند و کمتر دچار لغزش می شود، بطوری که با انجام حرکاتی از قبیل راه رفتن، پریدن، دویدن و یا کارهایی از این قبیل در جای خود ثابت می ماند و از گوش خارج نمی‌شود. همچنین این هدفون بطوری طراحی شده که فضای داخل گوش را به طور تقریبا کامل پر میکند و از ورود صدای های متفرقه به داخل گوش جلوگیری میکند و باعث می‌شود تا از شنیدن موسیقی خود لذت کامل ببرید.

از دیگر ویژگی های فری بادز می توان به کیفیت صدای فوق العاده ی آن و همچنین صدای بیس آن اشاره کرد که در مقایسه با محصولات مشابه کیفیت مناسبی دارد، در این محصول صدای بیس های پایین و بالا به راحتی توسط گوش شنیده می‌شود که گوش کردن به موسیقی را برای کاربران بسیار لذت بخش خواهد کرد فری بادز نیز مانند محصولات مشابه خود همراه با یک کیس عرضه شده که این کیس وظیفه نگهداری، ست شدن با موبایل و شارژ کردن آن را برعهده دارد. این کیس دارای ابعاد کوچکی است که بسیار سبک بوده و به راحتی میتوان آن را حمل کرد همچنین این کیس دارای باتری داخلی است که امکان شارژ هدفون را در در محیط هایی که به برق دسترسی ندارید برای کاربران فراهم آورده است. هواوی با مجهز کردن این هدفون به سنسور مادون قرمز به نوعی این هدفون را هوشمند کرده است که قابلیت شناسایی قرار گرفتن در گوش و همچنین خارج شدن از آن را دارد. با خارج کردن این هدفون از گوش موسیقی قطع می‌شود و در مصرف باطری آن صرفه جویی می‌شود. از طرف دیگر وجود حسگر هایی در پشت این هدفون این امکان را به کاربران می‌دهد که با لمس کردن آن دستوراتی از قبیل پاسخ دادن به تماس، قطع و وصل کردن موسیقی و کم و زیاد کردن صدا را انجام دهند که با تعداد لمس های متفاوت می توان دستورات متفاوتی را اجرا کرد. هدفون FreeBuds مجهز به تکنولوژی Experience Balance Armature است که برای بهبود کیفیت صدا در نظر گرفته شده است. فری بادز ضد آب نیز هست و در مقابل نفود آب مقاوت بالایی دارد، به طوری که به راحتی میتوان در زیر باران و یا هنگام ورزش کردن از آن استفاده کرد. وجود 4 میکروفون با قابلیت های ENC و Noise Cancelling باعث شده تا کاربران بتوان مکالمه ای با وضوح بالا و بدون نویز داشته باشند. همچنین بتوانند در محیط های شلوغ و پر سروصدا از آن استفاده کنند به طوری کلی فری بادز هواوی یک محصول بسیار کاربردی با قابلیت های زیاد است که تجربه ای متفاوت برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

 

مشخصات فنی

مشخصات کلی و کلیدی
ابعاد / وزن 18 × 20 × 44 میلی‌متر | 5.6 گرم
سازگاری مکالمه , کاربری عمومی
مشخصات فیزیکی و طراحی
مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه بله
اتصالات و کارکرد
نحوه قرارگیری هدفون دو گوشی
نوع اتصال بی‌سیم
نوع رابط بلوتوث
NFC ندارد
میکروفون دارد
پورت USB کابل شارژ USB-C
مشخصات فنی
سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها) دارای فناوری Experience Balance Armature برای بهبود کیفیت صدا | دارای سنسور مادون قرمز برای تشخیص زمان قرار گرفتن در گوش | مجهز به G-Sensor | دارای فناوری ENC با 4 میکروفون برای افزایش کیفیت صدای مکالمه
تعداد بازدید از این مطلب: 91
بازدید : 91
admin
11:30
یک شنبه 25 مرداد 1399

پلاس  هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس (Samsung Galaxy Buds Plus) از جدیدترین تولیدات شرکت سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ و با تولید گوشی های سری اس، این هندزفری نیز در کنار اس ۲۰ قرار گرفت. سامسونگ از جمله شرکت های پرمخاطب با تولیدات درخشانی در زمینه گوشی و لپ تاپ و هندزفری و … است که توانسته رقبای خود را یک به یک کنار بزند. در ان مطلب قصد داریم تا به بررسی مشخصات، قابلیت ها و قیمت هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

در هنگام خرید هدفون باید به موارد و جزئیات مهمی توجه کردهندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از نوع تماما بی سیم است و نسبت به مدل های قبلی از نظر کیفیت صدا، طراحی ظاهری ، سبک بودن و… بسیار ارتقا یافته است و بعد از این که تولید شد به فروش خوبی دست پیدا کرد. این هندزفری دارای دو ایر باد است که به صورت بی سیم می باشند. در این مقاله به بررسی ویژگی های هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus می پردازیم تا با اطمینان خاطر هندزفری مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

شرکت سامسونگ در این تولیدش قدرت خود را به همگان نشان داده و با طراحی زیبایش نگاه ها را مجذوب خود کرده است. طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از نوع ارگونومی است که در حین استفاده از آن راحتی و آرامش را حس می کنید و می بینید که به آسانی در گوش جای می گیرد. برای ساخت بدنه این هذفری از پلاستیک استفاده شده است. ایرپادهای این هندزفری در ابعاد ۱۹٫۲ در ۲۲٫۵ در ۱۷٫۵ می باشند  که هرکدام از آنها دارای وزن ۶٫۵ گرم هستند.

با هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از دنیای موسیقی واقعا می توانید لذت ببرید. این هندزفری دارای سیستم بلندگوی دو طرفه و درایوری است که تقویت شده است. در این هندزفری سه میکروفون برای هر ایرباد طراحی شده که دوتای آن ها در قسمت بیرونی هر ایرباد و یکی در قسمت داخلی آن قرار دارد که این میکروفون در هنگام مکالمه کاربرد دارد.

هنگامی که هندزفری را در گوش قرار می دهید به وضوح کیفیت و تمیزی صدا را حس می کنید و با توجه به باس قوی که روی این هندزفری تعبیه شده است، لذت موسیقی را سرتاپا حس می کنید. کار زیبایی که شرکت سامسونگ برای این محصول انجام داده، طراحی سنسور لمسی در قسمت پشتی هندزفری است که برای راحتی در کنترل کردن موزیک استفاده می شود.

طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

طول عمر باتری هندزفری گلکسی بادز پلاس

از جمله مواردی که در هنگام خرید هدفون باید به آن توجه کرد، باتری و میزان ظرفیت آن می باشد. ظرفیت باتری برای هر ایرباد در این هندزفری ۸۵ میلی آمپر ساعت است. در هنگام استفاده از هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بدون استرس از تمام شدن باتری می توانید به صدای دلخواه خود گوش دهید. در واقع زمانی که هندزفری Galaxy Buds Plus را به صورت فول شارژ کنید می توانید تا یازده ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید که این عدد قابل توجهی است.

 با یک حساب سرانگشتی مطابق با ظرفیت این باتری می بینیم که با سه دقیقه شارژ کردن این هندزفری می توانیم ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنیم. ناگفته نماند که ظرفیت باتری جعبه ی شارژ ۲۷۰ میلی آمپر است که با این ظرفیت می توان یازده ساعت عمر باتری را افزایش داد و در مجموع کل ظرفیت باتری ۲۲ ساعت افزایش می یابد.

طول عمر باتری هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس، یک هندزفری با کیفیت

زمانی که با هندزفری گلکسی بادز پلاس به تماشا یا گوش دادن  موسیقی، فیلم یا کتاب های صوتی می پردازید، به سرعت کیفیت صدا و وضوح آن را حس می کنید که کیفیت این صدا توسط AKG تامین می شود.

نحوه شارژ کردن هندزفری گلکسی بادز پلاس

این هندزفری دارای پورت شارژ تایپ سی است که یک قابلیت بی نظیر دیگر محسوب می شود که توانایی شارژ شدن با تمام شاژرهای بی سیم که از نوع Qi هستند، را دارد.

دیگر قابلیت های هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

علاوه بر نکات و قابلیت هایی که در بالا برای این هندزفری بیان کردیم، در ادامه شما را با برخی دیگر از این قابلیت ها آشنا خواهیم ساخت.

  • برای این هندزفری حسگرهای لمسی، شتاب سنج، مجاورت، مادون قرمز و Hall تعبیه شده است.
  • دارای نشانگر ال ای دی است و بهترین قابلیت هندزفری S مقاومت در برابر رطوبت و عرق است.
  • هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس دارای قابلیت مکالمه است و به راحتی می توانید تماس ها را پاسخ دهید و در کل  برای کاربری عمومی نیز طراحی شده است.
  • همان طور که در بالا اشاره کردیم  نوع  اتصال این هندزفری بی سیم است و قابلیت NFC را پشتیبانی می کند.
  • این هندزفری دارای نسخه ی بلوتوث ۵ است و همچنین هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus با گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید و ios هستند از طریق بلوتوث سازگاری دارد. پس گوشی های دارای اندروید ۵ و بالا هستند می توانند به راحتی به این هندزفری وصل شوند. کاربران اپل نگران نباشند زیرا که با نصب اپلیکیشن این هندزفری برای ios به راحتی می توانند از این وسیله لذت ببرند.
  • سامسونگ این هندزفری را در سه رنگ جذاب و زیبای مشکی ، سفید و آبی تولید کرده است که با توجه به سلیقه و نیاز هر فرد می توان رنگ دلخواه را انتخاب کرد و از آن لذت برد.

اگر قصد خرید هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس را دارید می توانید این هندزفری را با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی خرید هدفون و هندزفری هاکان موبایل خریداری کنید. این فروشگاه عرضه کننده انواع ایرپادهای ایفون، شیائومی، سامسونگ و هواوی می باشد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزانی خریداری کنید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/samsung-galaxy-buds-plus/

تعداد بازدید از این مطلب: 89
بازدید : 89
admin
12:47
یک شنبه 23 مرداد 1399

خرید ۸۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل ایران موجو

برای خرید ۸۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل خود می‌توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

یک بازی رایج و گیمر پسند که با پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توان جذابیت آن را دو برابر کرد.

در این بازی در نقش یک سرباز‚ مسئولیت دارید که تا لحظه‌ی آخر با انواع سلاح‌ها با دشمنان مبارزه کنید

و از جان خودتان در برابر نیروهای دشمن حفاظت کنید.

80 سی پیکال آف دیوتی موبایل

کال اف دیوتی موبایل

 سی پی کال اف دیوتی موبایل در ایران موجو

شما کاربران محترم می‌توانید:

تنها با پرداخت قیمت درج شده روی محصول صاحب ۸۰ سی پی  این بازی در موبایل شوید.

بازی callof duty mobile یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌ها در دسته‌ی بازی‌های اکشن و مبارزه است.

که اگر سی پی call of duty mobile برای آن خریداری کنید امکانات داخل برنامه قابلیت بهبود دارند.

اگر این بازی را امتحان نکردید توصیه می‌کنیم حتما همین حالا بازی کال اف دیوتی را نصب کنید.

و با خرید سی پی این بازی لذت یک بازی پر از هیجان و سراسر رقابت را تجربه کنید.

سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

سی پی کال اف دیوتی موبایل

خرید ۸۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و سرعت بالا

یک بازی اکشن و پرطرفدار ، بازی کال اف دیوتی موبایل “ندای وظیفه” یک برای فوق العاده جذاب و هیجانی . اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت هستید ، بازی کال آف دیوتی موبایل را حتما تجربه کنید.

شما در فروشگاه ما می توایند اقدام به خرید بسته های کردیت کال اف دیوتی موبایل را انجام دهید .

رای رقابت و پیشرفت در بازی کال اف دیوتی شما نیاز به سی پی (cp) که همان سکه بازی می باشد داریئ تا سریعتر بازی خود را آپدیت ، تفنگ ها و تجهیزات قویتری در بازی داشته باشید ..

سایت ایرانموجو دارای نماد اعتماد الکترونیک امکان خرید سی پی این بازی  را با ارزاتنترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بسته های دیگه کردیت کال اف دیوتی را می تونید از این قسمت مشاهده نمایید .

پشتبانی خرید جم :

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید جم میتوانید با بخش پشتیبانان آنلاین سایت و یا شماره های ما از طریق پیامک ارتباط برقرار کنید.

فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره های صحیح و در دسترس وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل در واریز ، تیم پشتیبانی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند…

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز جم بازی جدال ستارگان خریداری شده به حساب شما ، به محصولات ستاره بدهید …

نکات مهم خرید جم بازی ها موبایل :
در صورت خواستار بودن آفر های بازی ، بسته ی جم معادل آن (هم قیمت) را خرید کنید و در زمان تکمیل فرم و خرید در قسمت توضیحات تکمیلی یادداشت سفارش ذکر کنید که بجای جم ، خواستار آفر هستید.
دقت کنید که مبلغ ها به تومان هستند؛ درصورت خرید امکان لغو سفارش وجود ندارد. تایید سفارش و پرداخت وجه به منزله خواندن این متن و تایید میباشد.

منبع:https://iranmojo.com/product/80cp-call-of-duty/

تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92
admin
20:15
پنج شنبه 21 مرداد 1399

هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت اپل است که محبوبیت ویژه ای در بین طرفدارانش دارد و در سال ۲۰۱۶ تولید شد. این محصول طرح کپی ایرپاد دو است که با کیفیت بسیار بالایی شرکت اپل آن را نسبت به نمونه اصلی تولید کرده است. به گونه ای که با دیدن آن در برخورد اول متوجه کپی بودن آن نمی شویم زیرا که با کیفیت ساخت بالایی مانند نمونه ی اصلی ولی با قیمت پایین تری عرضه شده است. در سایت هاکان موبایل با ما همراه باشید تا با مشخصات، قابلیت ها و قیمت هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  

به دلیل این که محصولات تولیدی شرکت اپل بسیار با کیفیت ولی دارای قیمت نسبتا بالایی نسبت به نمونه مشابه خود هستند، این شرکت محصولات  کپی خود را که قیمت پایین تری نسبت به نسخه اصلی دارند را برای استفاده تمام اقشار وارد بازار کرد. هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy از جمله محصولات کپی اپل می باشد.

این هندزفری دارای دو ایر باد از نوع بی سیم بوده و مانند مدل اصلی دارای کیفیت بالای  صدا، طراحی ظاهری زیبا، سبک بودن و… است. این محصول بعد از تولید و عرضه به بازار به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد. در این مقاله شما را با ویژگی های هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy آشنا خواهیم ساخت تا با اطمینان خاطر هندزفری مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

مشخصات فنی هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  

طراحی هندزفری بیسیم طرح ایرپاد High Copy 2  

اپل در تولید این محصول، قدرت خود را به رخ همگان نشان داده و با طراحی زیبایش نگاه ها را مجذوب خود کرده است. طراحی هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  از نوع ارگونومی است که در حین استفاده از آن راحتی و آرامش را حس می کنید و می بینید که به آسانی در گوش جای می گیرد و در مدت طولانی گوش احساس خستگی نمی کند. ایرپاد هندزفری بیسیم طرح high copy 2   از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته و طراحی شده اند و دارای بدنه غیرقابل خش و مقاوم  می باشند که هرکدام از آن ها دارای وزن ۴ گرم می باشند.

با هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  از دنیای موسیقی می توانید واقعا لذت ببرید. هنگامی که هندزفری را در گوش قرار می دهید به وضوح کیفیت و تمیزی صدا را حس می کنید و با توجه به باس قوی که روی این هندزفری تعبیه شده است، لذت موسیقی را سرتاپا حس می کنید. قابلیت دیگری که اپل برای  این هندزفری در هنگام گوش دادن به موسیقی در نظر گرفته است، می توان به قابلیت امکان قطع و وصل اتوماتیک اشاره کرد.

همچنین در این دستگاه به دلیل وجود میکروفن هایی بر روی هندزفری و همچنین در داخل آن، صداهای مزاحم اطراف را حذف شده، بنابراین اگر کسی با شما صحبت کند در حالی که هندزفری در گوش شما است، داد می زنید و در آرامش صحبت می کنید. درون قطعات ایرپاد یک جنس سیلیکونی وجود دارد و همین باعث می شود که صدای اطراف را نشنویم.

باتری هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید هندزفری به آن توجه می شود، باتری آن می باشد. با مشاهده هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy در نگاه اول، یک جعبه کوچک سفید رنگ می بینیم که ایرپادها در آن جای دارند. اما نکته جالب توجه این است که این جعبه دو کار همزمان می تواند انجام دهد. علاوه بر این که ایرپادها را درون خود نگهداری و مراقبت می کند، شارژدهی آن ها را نیز انجام می دهد. پس اگر زمانی این جعبه آسیب ببیند دیگر قادر نخواهید بود که هندزفری خود را شارژ کنید و عملا یک وسیله بی مصرف برایتان باقی می ماند.

هندزفری بیسیم ایرپاد High Copy 2 از طریق درگاه لایتنینگ که بر روی آن تعبیه شده است شارژ می شود. فناوری جالبی که در این هندزفری مشاهده می شود به این صورت عمل می کند که به محض این که به مدت پانزده دقیقه با آن کار نکنید، به صورت خودکار خاموش خواهد شد تا در مصرف باتری آن صرفه جویی شود. سپس با لمس دوباره آن هندزفری آماده کار کردن می شود.

باتری هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy

دیگر قابلیت های هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  

علاوه بر نکات و قابلیت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، این دستگاه دارای قابلیت های دیگر نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • دارای نشانگر ال ای دی است و بهترین مقاومت در برابر رطوبت و عرق را دارد.
  • این مدل از هندزفری اپل دارای رابط از نوع بلوتوث است که می توان به راحتی با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کرد.
  • این هندزفری بیسیم دارای قابلیت مکالمه است و به راحتی می توانید تماس ها را پاسخ دهید همچنین این هندزفری مناسب برای گیمینگ، ورزش  و  برای کاربری عمومی نیز طراحی شده است.
  • قابلیت عوض کردن موسیقی در حین پخش وجود دارد.
  • این هندزفری دارای نسخه ی بلوتوث ۵ است و همچنین با گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید و iOS هستند از طریق بلوتوث سازگاری دارد. پس گوشی های دارای اندروید ۵ و بالا هستند می توانند به راحتی به این هندزفری وصل شوند.
  • اپل این هندزفری را در رنگ جذاب و زیبای سفید تولید کرده است که معمولا رنگ سفید مورد علاقه اکثر افراد است.

برای خرید هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy می توانید به فروشگاه آنلاین هدفون بیسیم ارزان هاکان موبایل مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید سایر محصولات الکترونیک از شرکت ها و برندهای مختلف با قیمت مناسب را خریداری کنید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/airpads2-wirelees-high-copy/

تعداد بازدید از این مطلب: 86
بازدید : 86
admin
11:9
پنج شنبه 21 مرداد 1399

ترفندهای Secret Bunkers در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل

 

ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با ترفندهای Secret Bunkers در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل که یکی از مکان های جدید این فصل از بازی کال آف دیوتی میباشد صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

بسیاری از بازیکنان توانسته‌اند دو secret bunkers  را در دو مکان مختلف در بازی کالاف دیوتی موبایل کشف کنند یکی در آسایشگاه و دیگری در بازار سیاه کشف شده است. ورود به این پناهگاه ها کار بسیار آسانی است و منابع بسیار با ارزشی در این ۲ پناهگاه وجود دارد در نتیجه شما می توانید آیتم های بسیار زیادی را جمع آوری کنید، بیشتر در رابطه با این مکان های مخفی صحبت خواهیم کرد.

ترفندهای Secret Bunkers در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل

ترفندهای Secret Bunkers در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل

اتاق های مخفی Sanitarium در بازی کال اف دیوتی موبایل

Sanitarium یک مکان جدید در بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد که در فصل هفتم این بازی در کنار دیگر مکان های جدید قرار گرفته است.

شما باید وارد یک ساختمان بزرگ شوید و باید یک خط زرد را دنبال کنید تا به طبقه بالا برسید زمانی که به طبقه بالا رسیدی باید به راست رفته و از آخر به دومین اتاق بروید، زمانیکه وارد اتاق خواهید شد یک دروازه بسته و یک نقاشی دیواری سیاه پیدا خواهید کرد که این نقاشی به شما در رابطه با خرس عروسکی که در گوشه اتاق واقع شده است، می‌گوید.

به سمت آن خرس عروسکی شلیک کرده و سعی کنید که هشت خرس دیگر را پیدا کنید، پس از اینکه هر 8 خرس را پیدا کردید، صدای باز شدن دروازه را خواهید شنید سپس با تعداد زیادی از آیتم های متنوع فوق العاده رو به رو خواهید شد.

یکی از مهمترین نکاتی که باید مد نظر داشته باشید این است که باید در ابتدا و قبل از رفتن به مخفیگاه در بازار سیاه اتاق های مخفی در آسایشگاه را باز کنید، زیرا پس از باز شدن اتاق های مخفی در آسایشگاه، اتاق های مخفی در بازار سیاه به صورت خودکار برای شما باز خواهند شد.

ترفندهای Secret Bunkers در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل

Black Market Secret Bunker

اگر شما پیش از اینکه وارد مخفیگاه بازارسیاه شوید، درهای مخفی آسایشگاه را باز نکنید امکان شکست خوردن شما در بازار سیاه بسیار زیاد خواهد بود زیرا عوامل بسیار زیادی در این منطقه وجود دارند که می توانند شما را فریب دهند در نهایت باعث شکست شما در طول بازی خواهند شد. بنابراین اول باید درهای اتقا های مخفی آسایشگاه را باز کنید و سپس به سراغ بازار سیاه بروید.

شما میتوانید برای خرید سی پی کال آف دیوتی به قسمت محصولات ایران موجو مراجعه کنید.

پیدا کردن کان های مخفی در Black Market :

در بازار سیاه شما با خطرات بسیار زیادی روبرو خواهید شد، بر روی یکی از دیوارهای بازار سیاه شما می توانید یک نوشته را که با جوهر سیاه نوشته شده مشاهده کنید که درست در مقابل آن یک راه پله به سمت پایین وجود دارد شما باید از این راه پله استفاده کنید و به پایین بروید، زمانی که به پایین رسید یک درب بسیار بزرگ در مقابل خود خواهید دید که این درب به داخل پناهگاه سوق خواهد داد. توجه داشته باشید که اگر از این راه پله استفاده نکنید باید از دیگر مکان هایی که در آن اطراف وجود دارند استفاده کنید اما استفاده از این راه پله سما را سریع تر به مخفیگاه خواهد رساند.

زمانی که وارد این پناهگاه شدید می‌توانید مهمات و آیتم های بسیار زیادی را پیدا کنید اما، به جز این پناهگاه ایک پناهگاه دیگر در این منطقه وجود دارد که حاوی سلاح های بسیار قدرتمندی است اما پیدا کردن و وارد شدن به پناهگاه کار بسیار دشواری می باشد.

در اطراف نقشه قدم بزنید یک خط آبی را پیدا کنید شما می‌توانید آن خط را تا انتها دنبال کرده و مستقیماً به مخفیگاه سلاح ها برسید اما توجه داشته باشید که پیدا کردن این خط و همچنین دنبال کردن آن با وجود مزاحمت دیگر بازیکنان کار بسیار دشواری است، بنابراین بهتر است که از تاکتیک و استراتژی خاصی برای مقابله با دیگر بازیکنان در این حالت استفاده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 84
بازدید : 84
admin
9:49
سه شنبه 20 مرداد 1399

خرید CP بازی Call of Duty Mobile

خرید CP بازی Call of  Duty Mobile

اگر در وارد نمودن اطلاعات خواسته شده دقت فرمایید و به صورت صحیح وارد کنید شارژ سی پی بازی کال آف دیوتی ( CALL OF DUTY ) به سرعت برای شما انجام می شود اما در صورت اشتباه وارد کردن باتوجه به اینکه برای خرید سی پی نیاز به اطلاعات صحیح می باشد نیاز است با شما در ارتباط باشیم و این کار نیز بسیار زمان بر بوده و مسلما بازی شما با تاخیر شارژ خواهد شد .

بدون شک اگر اهل بازی های خفن موبایلی باشید خصوصا توی سبک اکشن و حرفه ای چندتا بازی خوب رو میشناسید مثل پابجی موبایل که جزو بهترین بازی های موبایلی هستند اما امروز یه بازی بسیار جذاب تر با گرافیک بالاتر در دسترس همگان قرار گرفت و اون بازی هم نامش Call of Duty Mobile است

دوستانی که از طریق لاین به برنامه وصل هستند نیز می توانند خرید انجام دهند

بزارید بهتر بگم این بازی بسیار جذاب دنیای موبایل رو متحول کرده و هرکسی که این بازی رو تجربه کنه دیگه امکان دل کندن ازش رو نداره .

شما داخل این بازی می توانید از آیتم های بی شماری از قبیل اسلحه ، مهمات ،و شخصیت ها استفاده کنید و برای خرید این آیتم ها نیز به سی پی ( CP ) یا همان پول Call of Duty Mobile بازی نیاز دارید .

شما میتوانید با خرید CP بازی Call of Duty Mobile از تمامی آپشن های این بازی استفاده نمایید ، به صورت مثال با خرید سکه بازی کال آف دیوتی موبایل میتوانید به بخش پریمیوم پس مراجعه کرده و سیزن هر فصل را استارت بزنید که با نام پریمیوم پس Premium Pass و پریمیوم پس پلاس Premium Pass Plus منتشر گردیده

باکس های خرید CP بازی ندای وظیفه به صورت تصویر زیر می باشد که از کمترین بسته یعنی 80 عدد Cp اغاز شده و در 10.800 سی پی به اتمام می رسد .

برای ورود به این بازی شما بایستی حتما اکانت بازی کال او دیوتی خود را به فیسبوک متصل نمایید و سپس اقدام به خرید Cp نمایید ، در صورتی که اکانت خود را به صورت مهمان یا همان Guest ساخته اید ما قادر به شارژ بازی شما نیستیم و شما بایستی با مراجعه به تنظیمات بازی را به فیسبوک وصل نمایید.

 

خرید سکه CP بازی CALL OF DUTY Mobile

 

مطابق تصویر بالا شما قادر به خرید بسته های :

خرید 80 CP سی پی بازی Call of Duty Mobile

خرید 420 CP سی پی بازی Call of Duty Mobile

خرید 880 CP سی پی بازی Call of Duty Mobile

خرید 20400 CP سی پی بازی Call of Duty Mobile

خرید 5000 CP سی پی بازی Call of Duty Mobile

خرید 10.800 CP سی پی بازی Call of Duty Mobile

 

یکی دیگر از بخش های این بازی برای هر فصل و سیزن با نام Pass می باشد ، شما قادر هستید با خرید Premium Pass و Premium Pass Plus حساب خود را ویژه کنید .

 

خرید Premium Pass و Premium Pass Plus  بازی Call of duty mobile + خرید cp سکه

 

مطابق تصویر بالا شما برای فعال سازی Premium Pass نیاز به 800 سی پی دارید که قیمت آن معادل 10$ آمریکا می باشد

و برای فعال سازی Premium Pass plus نیاز به 2000 سی پی دارید که نرخ دلاری آن معادل 25$ آمریکا می باشد.

ما سعی کردیم با توجه به محبوبیت این بازی قیمت های CP این بازی را با کمترین نرخ و ارزان ترین قیمت منتشر نمایید تا تمامی کاربران قادر باشند با خرید آیتم های این بازی لذت دو چندانی ببرند.

 

آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

آموزش خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل :

ابتدا کافیست یکی از بسته های سی پی کال اف را  انتخاب کنید ، و با کلیک بر روی هر بسته به صورت خودکار به قسمت پر کردن فرم خرید دسترسی خواهید داشت ، مطابق اطلاعات خود شروع به پر کردن فیلدهای بازی کال اف دیوتی موبایل نمایید ، به صورت مرحله به مرحله می بایست ابتدا نام و نام خانوادگی شخصی خود را وارد نمایید ، سپس در قسمت بعد شماره موبایل خود را وارد نمایید ( روشن باشد و در دسترس ) عنوان قسمت بعد 

نام پروفایل شما در برنامه : *اجباری 

این قسمت را می بایست به توجه به نام خود در بازی کال آف دیوتی موبایل وارد نمایید ، به صورت مثال می تواند نام شما در این بخش ( the king , iran و ... ) باشد ، این نام صرفا برای مطابقت دادن همکاران ما با اطلاعات بازی شما نیاز است که به اشتباه بازی شخص دیگری را شارژ نکند و مطمئن باشند که اطلاعات ورود صحیح بوده و عنوان بازی با ایمیل و رمز هم خوانی دارد و مربوط به شخص دیگری نیست .

یوزر اکانت : *اجباری

منظور از یوزر اکانت همان ایمیل شما می باشد که در هنگام عضویت از آن استفاده کرده اید ، به صورت مثال شما از طریق اکانت کال آف دیوتی اقدام به ساخت حساب کاربری خود کرده اید و لازم ایمیل خود را وارد نمایید ، همچنین اگر از طریق فیسبوک اقدام به ساخت حساب کاربری خود کرده اید می بایست ایمیل یا شماره موبایل ساخت حساب فیسبوک خود را وارد نمایید .

رمزاکانت متصل به بازی : *اجباری

منظور از رمز اکانت متصل به بازی کال آف دیوتی موبایل همان رمز ایمیل بالا می باشد که هنگام ساخت اکانت Call Of Duty Mobile از آن استفاده کرده اید ، شما می بایست رمز حساب خود را به صورت صحیح و رعایت حالت حروف و بزرگ و کوچک وارد نمایید . 

بهترین حالت ممکن برای شارژ سریع سی پی کال اف دیوتی موبایل این است که شما قبل از وارد کردن رمز آن را تست نمایید و از صحیح بودن آن مطمئن باشید ، این امر سبب می شود همکاران ما حساب شما را سریعتر شارژ کرده و دیگر نیاز به ارتباط مستقیم با شما نداشته باشند .

روش اتصال : *اختیاری (تایپ کنید)

باتوجه به اینکه راه های دسترسی به بازی کال آف دیوتی موبایل متفاوت می باشد ، به صورت مثال ورود از طریق خود اکانت کال آف یا فیسبوک و Line بهتر است در هنگام خرید طریق اتصال بازی خود را بیان کنید تا بازی کالاف دیوتی شما سریعتر شارژ شود .

قیمت نهایی :

بعد از پر کردن فیلدهای بالا شما مجدد قادر به چک کردن مبلغ پرداختی هستید که این قسمت شامل مالیات و ... نمی شود .

حال می بایست بر روی گزینه ثبت خرید و پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه واسط متصل شوید ، در قسمت بعد که درگاه بانکی می باشد می بایست ، اطلاعات کارت خود را به صورت صحیح وارد نماییدو بعد از تکمیل خرید خود منتظر شارژ سی پی کالاف دیوتی موبایل باشید.

 

طریقه شارژ اکانت سی پی کال اف دیوتی موبایل شما ؟ 

شاید براش شما سوال باشد که شرکت ما چگونه قادر است که اکانت بازی کال اف دیوتی موبایل شما را شارژ نماید ، تیم فنی ما که مخصوص شارز بازی های موبایلی و کامپیوتری هستند ، قادر به ورود به بازی شما می باشند البته در صورتی که اطلاعات صحیح را در اختیار ما قرار دهید ، پس از ورود به حساب کاربری شما می توانند توسط حساب های بین المللی شرکت اقدام به خرید بسته مورد نظر شما نمایند ، به عبارتی ما قادر هستیم توسط حساب های جهانی شرکت هر آیتمی را خریداری نماییم و این امر به آسانی و در کمال آرامش قابل انجام می باشد .

بعد از شارژ اطلاعات اکانت کالاف دیوتی موبایل چه می شود ؟

ممکن است برای برخی از مشتری ها سوال باشد که اطلاعات اکانت شما به چه صورت نگهداری می شود ، باتوجه به اینکه تمامی اطلاعات وارد شده شما به صورت رمزنگاری شده درون دیتابیس ما قرار دارد و تنها کارمندان شرکت قادر به مشاهده آنها می باشند ، البته تا زمانی که حساب شما شارژ نشده باشد ، بعد از اینکه حساب شما شارژ شد و به حالت تکمیل شده در آمد اطلاعات شما برای همیشه از دیتابیس شرکت حذف می شود .

بخاطر داشته باشید که سیستم رمزنگاری ما یک رمز ساده 123456 را تبدیل به r2156r2141qfw3k32tt23156t32897 می نماید و در دیتابیس تا زمان شارژ شدن نگهداری می کند و شما نیز هرگز نگران لو رفت اطلاعات حساب خود را نداشته باشید .

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل چه کمکی به شما می کند ؟

بدون شک شما هم از پلیرهای این بازی معروف و محبوب هستید ، هرچه در مسیر بازی جلوتر می روید مشاهده می کنید که آیتم ها ، لباس ها و برخی از بخش های بازی تنها برای کاربران vip قابل استفاده است ، برای مثال شما نمی توانید از پرمیوم پس کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید مگر اینکه این بسته را خریداری نمایید یا با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خود اقدام به فعال سازی نمایید .

به این گونه پرداخت ها ، خرید های درون برنامه ای می گویند و این تنها راه سود آوری بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد ، برخی شرکت ها تنها با فروش بازی به سود آوری می رسند و برخی مانند پابجی ، فروتنایت و کالاف دیوتی موبایل ابتدا بازی را به صورت رایگان برای کاربران منشر می کنند و در مسیر بازی اقدام به فروش آیتم های گوناگون می کنند .

 

تعداد بازدید از این مطلب: 98
بازدید : 98
admin
17:19
سه شنبه 19 مرداد 1399
Call of Duty Mobile

 

در بازی کالاف دیوتی موبایل سی پی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا شما به وسیله آن می توانید تمامی تجهیزاتی که در اختیار دارید را ارتقا دهید و حتی در برخی از حالت های مختلف بازی و رقابت ها شرکت کنید، به همین دلیل اکثر بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل در پی یافتن راه هایی هستند که بتوانند به صورت رایگان سی پی را به دست آورند من در این مطلب قصد دارم که راهکارهایی را برای دریافت سی پی رایگان بازی کالاف دیوتی موبایل به شما ارائه دهم، در ادامه با من همراه باشید.

سی پی رایگان کالاف موبایل

آموزش دریافت سی پی cp رایگان کالاف دیوتی موبایل

دریافت رایگان سی پی کالاف راه های مخصوص به خودش را دارد و خیلی از گیمر ها ممکن است بخاطر وقت گیر بودن و سختی این روش ها سراغ دریافت سی پی رایگان نروند  و اقدام به خرید سی پی کنند ، اگر مایل به خرید سی پی هستید ما در ویجیاتو به شما سایت معتبرایران موجو را پیشنهاد میکنیم که می توایند با ورود به صفحه خرید سی پی کال آف دیوتی موبایل هر نوع و تعداد بسته ای که مدنظرتان هست را با قیمت ارزان خریداری کنید.

پیش از اینکه به سراغ ارائه راهکارهایی برای دریافت سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل برویم شاید بهتر باشد در ابتدا یک تعریف از سی پی و کاربرد آن در بازی کال آف دیوتی موبایل را ارائه دهم و سپس به سراغ دریافت سی پی رایگان برویم.

تعریف سی پی

سی پی یکی از ارز های درون بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردم شما به واسطه آن می توانید تجهیزات مختلفی را به دست آورید، ضمن اینکه می توانید تجهیزاتی را که در اختیار دارید نیز به روز رسانی کنید.

اگر جزو آن دسته از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل هستید که نمی خواهید هزینه برای خرید سی پی داشته باشید قطعاً با استفاده از روش های زیر می توانید سی پی رایگان به دست آورید.

روش های دریافت سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل

  • کامل کردن ماموریت ها

یکی از اولین روش‌هایی که می‌تواند به شما معرفی کنم این است که در تمامی چالش ها و ماموریت های بازی کالاف دیوتی موبایل منظور مأموریت های هفتگی و ماموریت های روزانه و سایر چالش هایی است که در طول بازی برای شما به نمایش در می آید، شرکت کنید سعی کنید تمامی ماموریت ها را کامل کنید.

cp رایگان کالاف دیوتی

متاسفانه بسیاری از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل قسمت های ماموریت هفتگی را بررسی نمی کنند و همین امر باعث می‌شود که جوایز ویژه و سی پی هایی که به آنها تعلق گرفته است را از دست بدهند بنابراین شرکت در تمامی رقابت های  کالاف دیوتی موبایل را فراموش نکنید.

  • غارت تجهیزات

هرچه شما بتوانید تجهیزات بیشتری را غارت کنید، آنها به عنوان پاداش یک مقدار سی پی به شما تعلق میگیرد بنابراین سعی کنید که تا جایی که می توانید تجهیزات مختلفی را غارت کنید.

  • ماموریت های بتل رویال

از بازیکنانی که بتواند در رقابت های بتل‌رویال شرکت کرده و تمامی ماموریت هایی که برایشان در نظر گرفته شده است را کامل کنند به عنوان پاداش سی پی رایگان با آنها تعلق خواهد گرفت.

  • دنبال ‌کردن شبکه‌های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل

منظور این است که برخی از گیمر های بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را به اسم بازی کالاف دیوتی موبایل راه اندازی کردند و سپس چالش هایی را به بازیکنان پیشنهاد خواهند داد که در ازای پیروز شدن در هر یک از آن چالش‌ها سی پی رایگان به شما می دهند، لازم به ذکر است که برای شرکت در تمامی این چالش ها به هیچ وجه نیاز نیست که شما پسورد و یا اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار آنها قرار دهید.

بتل پس کالاف

از طرف دیگر گاهی اوقات برخی از شبکه های اجتماعی رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل در ازای فالو کردن و لایک کردن به بازیکنان یک مقدار سی پی رایگان هدیه خواهند داد.

  • آنلاک کردن Gun Xp Card

شما توانید این کارتها را آنلاک کنید و سپس مقداری سی پی به شما تعلق خواهد گرفت.

  • خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

این آخرین راهی است که شما می توانید سی پی رایگان بدست آورید اما شما باید در ابتدا 800 سی پی برایخرید بتل پس کال آف دیوتی موبایل بپردازید، ممکن است تصور کنید که مقدار بسیار زیادی است اما من به شما توصیه می‌کنم با توجه به راهکارهایی که در بالا ذکر شد در ابتدا سی پی رایگان به دست آورید سپاس برای خرید بتل پس اقدام کنید و این را فراموش نکنید که کامل کردن ماموریت های بتل پست همان مقدار سی پی را که شما برای خرید آن صرف کرده اید به شما باز خواهد گرداند بنابراین ارزش آن را دارد که بتل پس را خریداری کنید، اگر شما نتوانستید مقدار سی پی لازم را برای خرید بتل پس جمع‌آوری کنید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا می توانید زیرا میتوانید آن مقدار سی پی که کم دارید را از فروشگاه اینترنتی ایران موجو خریداری کنید، 

تعداد بازدید از این مطلب: 89
بازدید : 89
admin
18:45
یک شنبه 18 مرداد 1399

خرید ۴۲۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل

سی پی  call of duty mobile خود را می‌توانید از فروشگاه iranmojo تهیه کنید.

اگر شما از علاقه مندان بازی‌های فری فایر و پابجی و سایر بازی‌های گروه مبارزه و بقا هستید

قطعا این بازی مورد پسند شما خواهد بود.

یک بازی با افکت‌های بی نظیر و تاثیرگذار که به شما احساس یک مبارزه‌ی واقعی را منتقل خواهد کرد.

فروشگاه ایران موجو عرضه کننده‌ی محصولات درون برنامه‌ای بازی‚ کار شما را برای خرید سی پی این بازی آسان کرده‌است.

سی پی کال آف دیوتی

کال آف دیوتی

خرید ۴۲۰ سی پی کال آف دیوتی موبایل در ایران موجو

برای خرید ۴۲۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل از iranmojo کافیست قیمت درج شده روی محصول را بپردازید.

شما با دریافت سی پی می‌توانید بازی را به شیوه‌ی خودتان شخصی سازی کنید.

شخصیت‌های بازی, سلاح‌ها, ماشین‌ها و… با خرید سی پی call of duty mobile قابلیت ارتقا دارند.

اگر از طرفداران بازی‌های اکشن و مبارزه هستید

برای نصب بازی کال اف دیوتی موبایل اقدام کنید

و باخرید ۴۲۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل یک گیم با گیم پلی کاملا حرفه‌ای را تجربه کنید.

420 سی پی کال آف دیوتی

سی پی کال آف دیوتی

خرید ۴۲۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و سرعت بالا

یک بازی اکشن و پرطرفدار ، بازی کال اف دیوتی موبایل “ندای وظیفه” یک برای فوق العاده جذاب و هیجانی . اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت هستید ، بازی کال آف دیوتی موبایل را حتما تجربه کنید.

شما در فروشگاه ما می توایند اقدام به خرید بسته های کردیت کال اف دیوتی موبایل را انجام دهید .

رای رقابت و پیشرفت در بازی کال اف دیوتی شما نیاز به سی پی (cp) که همان سکه بازی می باشد داریئ تا سریعتر بازی خود را آپدیت ، تفنگ ها و تجهیزات قویتری در بازی داشته باشید ..

سایت ایران موجو دارای نماد اعتماد الکترونیک امکان خرید ۴۲۰ سی پی mobile call of duty را با ارزاتنترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بسته های دیگه کردیت کال اف دیوتی را می تونید از این قسمت مشهده نمایید .

منبع:

https://iranmojo.com/product/420-%d8%b3%db%8c-%d9%be%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c

-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

تعداد بازدید از این مطلب: 96
بازدید : 96
admin
19:27
شنبه 16 مرداد 1399


آموزش مراحل بازی Call Of Duty

مجموعه بازی های کال اف دیوتی (Call of Duty) یا ندای وظیفه بی تردید یکی از بهترین، محبوب ترین و موفق ترین بازی های ویدیویی در سبک اکشن و تیراندازی است که در سال های اخیر میلیون ها گیمر را به خود جذب کرده است. بازی کال اف دیوتی تا امروز نسخه های متفاوت و متعددی را عرضه کرده است که هر کدام پیشرفت های قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی خود داشته اند. از مهم ترین ویژگی های بازی های COD می توان به داستان های جذاب، تنوع بالا، گرافیک بالا، صداگذاری و افکت های عالی، شخصیت پردازی های مناسب، هوش مصنوعی عالی و … اشاره کرد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی کال اف دیوتی و بررسی مراحل خاطره انگیز و جذاب نسخه های مختلف این بازی پرداخته می شود.

مراحل خاطره انگیز و جذاب بازی کال اف دیوتی

گیمرهایی که از زمان عرضه اولین نسخه از بازی های Call of Duty هیجان و چالش های آن را تجربه کرده اند قطعا با تمام مراحل این بازی خاطره دارند. هر چند که هر کدام از نسخه های این بازی هیجان و چالش های خاص خود را دارند اما تعدادی از این مراحل شگفت انگیز بسیار خاطره انگیز هستند و تقریبا هیچ کدام از گیمرها آنها را فراموش نخواهند کرد. از جذاب ترین و شگفت انگیزترین مراحل بازی ندای وظیفه می تواند موارد زیر را عنوان نمود.

مرحله All Ghillied Up/One Shot One Kill  در Call of Duty 4: Modern Warfare

مرحله All Ghillied Up/One Shot One Kill  را می توان به جرات از جذاب ترین و خاطره انگیزترین مراحل بازی کال اف دیوتی دانست.  در این مرحله بازیکن در نقش کاپیتان پرایس برای یک ماموریت محرمانه انتخاب می شود که باید یکی از بزرگ ترین تروریست های جهان با نام عمران زاخایوف را از بین ببرد. نکته جالب بازی این است که گیمر فقط می تواند یک بار شلیک کند و با آن شلیک باید یک نفر کشته شود.

این شلیک نقش نجات دهنده دنیا را دارد. در این مرحله بازیکن تعقیب و گریزهای زیادی را تجربه می کند و با حریفان زیادی رو به رو می شود. بسیاری از گیمرها و منتقدان اعتقاد دارند که سال های زیادی لازم است تا نسخه های جدید بتوانند هیجان و لذت این مرحله را دوباره به گیمرها اعطا کنند.

مرحله Vorkuta در  Call of Duty: Black Ops

Vorkuta را می توان یکی از هیجان انگیزترین، لذتبخش ترین و منحصر به فردترین ماموریت ها در مجموعه بازی کال اف دیوتی دانست. بازیکن در این مرحله در یک زندان روسی به اسارت گرفته شده که بدترین محل برای یک سرباز آمریکایی در زمان جنگ است. بعد از آنکه در زندان شورش اتفاق می افتد، گیمر از تونل های زیر زمینی از زندان فرار می کند اما بعد از ورود به حیات بزرگ زندان با تعداد زیادی از سربازان مسلح مواجه می شود در حالی که هیچ سلاحی برای دفاع از خود در اختیار ندارد.

در نهایت بازیکن بعد از مشکلات زیاد با استفاده از یک موتور سیکلت و سپس قطار از دست سربازان روسی فرار می کند در حالی که هیچ کدام از دوستان خود را به همراه ندارد. این مرحله دارای یک پایان غم انگیز اما مهیج است به همین دلیل گیمرها از آن خاطره های زیادی دارند.

مرحله Turbulance  در Call of Duty: Modern Warfare 3

در مرحله Turbulance بازیکن نقش رئیس جمهور روسیه در بازی را ایفا می کند که در یک لحظه و به صورت ناگهانی مورد حمله تروریستی قرار می گیرد و منجر به سقوط هواپیما می شود. نکته جالب و خاطره انگیز این مرحله ضربه خوردن و به هوا پریدن کاراکتر رئیس جمهور است که در هوا معلق است. بعد از این مرحله بازی وارد جنگل می شود که طراحی بسیار خوبی دارد و از هیجان بالایی برخوردار است.

مراحل بازی کال اف دیوتی

مرحله Of Their Own Accord/Whisky Hotel  در Call of Duty Modern Warfare 2

داستان افرادی که جان خودشان را فدای نجات خاک کشور خود می کنند همیشه جذاب، دیدنی و شنیدنی است و یکی از بهترین مراحل بازی کال اف دیوتی می باشد. در این مرحله از بازی ندای وظیفه و بعد از پاکسازی غرب، ویرجینا رامیرز به همراه همکاران خود وارد عملیات نجات واشنگتن دی می شوند. در این مرحله سربازان روسی قصد دارند که کاخ ریاست جمهوری را به تصرف خود در بیاورند.

جنگ ها و مبارزات این مرحله جذابیت و هیجان بسیار زیادی دارد و موسیقی و صداگذاری بازی نیز حس و حالی حماسه وار و میهن پرستی به گیمرها القا می کند. بازیکن در این مرحله نقش تعیین کننده ای در تاریخ آمریکا دارد و باید تلاشش را به کار گیرد که برنده مبارزه ها باشد.

مرحله The Battle of Pointe du Hoc در Call of Duty 2

اگرچه این مرحله قدیمی بوده و از نسخه های ابتدایی بازی کال اف دیوتی است  و بیش از دو دهه از عرضه آن گذشته است اما به هیچ عنوان نمی توان از هیجان و لذت آن چشم پوشی کرد. در این مرحله بازیکن می تواند از نزدیک در ساحل نرماندی ایستاده و نبرد آن را از نزدیک مشاهده کند. این مرحله به قدری جذابیت و هیجان دارد که عاشقان سینما آن را با فیلم سینمایی “نجات سرباز رایان” مقایسه می کنند.

مرحله Time and Fate  در Call of Duty: Black Ops 2

جذابیت اصلی مرحله Time and Fate این است که زمان و سرنوشت بازیکن در دستان خودش قرار دارد. در این مرحله بازیکن در نقش رائول مندز با در دست داشتن یک سلاح سرد بزرگ برای نجات خواهر خودش از دست کاراکتری به نام فرانک وودز تلاش زیادی می کند. بازیکن در این مرحله از بازی با شخصی بد و منفی بازی همقدم می شود و با قدم های سست خودش برای نجات خانواده خودش تلاش مضاعفی می کند. این مرحله هنوز هم برای بسیاری از گیمرها از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و یکی از مراحل برتر این مجموعه بازی است.

مرحله  Victor Charlie در Call of Duty Black Ops

این مرحله از بازی ندای وظیفه از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این ماموریت شباهت بسیار زیادی به فیلم های قدیمی رامبو دارد. اگرچه این بازی داستان جالبی ندارد اما جلوه های ویژه آن هیجان و جذابیت بالایی دارد. هلیکوپتر در جنگل سقوط می کند و سپس گیمر از اردوگاه های ویتنام عبور می کند و به مبارزه با حریفان می پردازد. این مرحله هیچوقت برای گیمرها کهنه و کسل کننده نمی شود و همچنان یکی از مراحل محبوب بازی کال اف دیوتی به شمار می رود.

مرحله جذاب بازی کال اف دیوتی

مرحله Hunter Killer در  Call of Duty: Modern Warfare 3

Hunter Killer در واقع به عنوان هدف اصلی در تمام جنگ های بازی کال اف دیوتی شناخته می شود و هیچ وقت تکراری و خسته کننده نمی شود. گیمرها هیچ وقت نباید این مرحله را به راحتی هدر بدهند و از هیجان آن بگذرند. در این مرحله بازیکن بعد از یک ماموریت سریع به ماموریت دیگری اعزام می شود که بعد از آنکه مسافتی طولانی را شنا کرد، از تونل های مختلف عبور کرد و جنازه مردم عادی را مشاهده کرد به بندر نیویورک می رسد.

در این مرحله شهر بازی زیر بارانی از بمب است اما گیمر وظیفه دارد که ماموریت خودش را به اتمام برساند. گیمر باید کدهای شلیک را به دست بیاورد و سپس آنها را اجرا کند و با استفاده از قایق از محل فرار کند. ماموریت بازیکن با انفجار بمب ها به اتمام می رسد. طرفداران بازی کال اف دیوتی  به هیچ عنوان نمی توانند مرحله Hunter Killer را از یاد ببرند.

مرحله No Russian در  Call of Duty Modern Warfare 2

در این مرحله گیمر در نقش یک مامور مخفی CIA در بازی کال اف دیوتی و با یک تروریست مشهور در یک فرودگاه همراه می شود که قصد دارند جنگ جهانی سوم را شروع کنند. در این مرحله قتل و کشتار مردم به شکل بی رحمانه ای اتفاق می افتد و انسان های بی گناه قربانی جاه طلبی و زیاده خواهی ابرقدرت های جهانی می شوند. بازی به گونه ای پیش می رود که حتی اگر گیمر اقدام به شلیک نکند باز هم شاهد کشتار و قتل های بی رحمانه خواهد بود. در این مرحله حتی گیمر هم قربانی قدرت طلبی و جنگ افروزی ها می شود به همین دلیل از جذابیت بالایی برای بازیکنان برخوردار است.

مرحله Cliffhanger  در Call of Duty: Modern Warfare 2

مرحله Cliffhanger به معنای واقعی کلمه هیجان را به کاربران القا می کند. مخفی کاری، تیراندازی، تعقیب و گریز و … از مهم ترین اتفاقات این مرحله هستند. این مرحله با بالارفتن از صخره شروع می شود که بازیکن به علت حرکت هواپیماها از صخره آویزان می شود و با گوش دادن به دستوران فرمانده از این مشکل رهایی پیدا می کند. پایان بازی نیز همانند شروع بازی از هیجان بسیار زیادی برخوردار است و گیمرها را به وجد می آورد. در نهایت بازیکنان با استفاده از تجهیزاتی مانند سلاح، موتور و … می تواند برنده بازی باشد و این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مرحله هیجانی کال اف دیوتی

بهترین نسخه بازی کال اف دیوتی

اگرچه تا امروز بیش از ۱۵ نسخه از مجموعه بازی های COD روانه بازارهای جهانی شده و گیمرهای متعددی از سراسر جهان را سرگرم کرده است اما هیچ کدام از این نسخه ها نتوانستند که موفقیت Call of Duty 4: Modern Warfare  را تکرار کنند. بازی کال اف دیوتی چه در بخش تک نفره و چه در بخش چند نفره توانست موفقیت های منحصر به فردی کسب کند و بالاترین نمره ها را از منتقدان دریافت کند.

این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست منبع الهام صداها بازی دیگر شود. این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست حتی سرسخت ترین، ظالم ترین و مخالف ترین منتقدان بازی را به لبخند رضایت وادار کند. داستان شگفت انگیز، گرافیک بی نظیر، شخصیت پردازی استثنایی، مراحل مختلف و متنوع، گیم پلی و گان پلی حیرت آور و … همگی از ویژگی های و نقاط قوت بارز این بازی هستند که هنوز هم هیچ نسخه ای نتوانسته موفقیت های آن را تکرار کند .

خرید پول بازی کال اف دیوتی ارزان

برای رشد و پیشرفت در بازی call of duty شما باید سکه این بازی را خریداری کنید. برای خرید سکه بازی کال اف دیوتی شما می توانید به فروشگاه اینترنتی خرید جم بازی ایران موجو مراحعه کنید. این فروشگاه در حوزه فروش جم ارزان فعالیت دارد شما می توانید با خرید پول بازی از این فروشگاه یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه کنید.

منبع:

https://iranmojo.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 108
بازدید : 108
admin
18:56
سه شنبه 14 مرداد 1399


آموزش تنطیمات بازی کال اف دیوتی

بهترین تفنگ در کال اف دیوتی موبایل ، آیا با بهترین تفنگ ها و سلاح های بازی Call Of Duty Mobile آشنایی دارید؟ ببرای آشنایی با بهترین تفنگ های بازی کال اف دیوتی به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاله ادامه دهید.

در ادامه مقالات آموزشی بازی کال آف دیوتی قصد داریم شما را به یادگیری بیشتر دعوت کنیم.کال اف دیوتی موبایل یکی از جدیدترین نسخه های بازی ندای وظیفه است که در بین گیمرها محبوبیت بسیار زیادی دارد و میلیون ها بار توسط بازیکنان سراسر دنیا دانلود و نصب شده است. این بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی است و گیمرها می توانند تجربه بی نظیری از هیجان و لذت داشته باشند. مجموعه کال اف دیوتی برای اولین بار در سال 2003 عرضه شد و در این دو دهه توانسته پیشرفت و توسعه زیادی داشته باشد و موفقیت های زیادی کسب کند. در ادامه مطلب به معرفی کال اف دیوتی موبایل و بهترین سلاح های آن پرداخته خواهد شد.

معرفی کال اف دیوتی موبایل

Call Of Duty Mobile به عنوان هفدهمین نسخه از مجموعه بازی های ندای وظیفه توسط کمپانی های اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری آرچ منتشر شده است. این بازی در سبک بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص است و با توجه به داستان های بسیار جذاب، گرافیک و گیم پلی عالی، هوش مصنوعی بی نظیر و ویژگی های منحصر به فرد دیگر می تواند گیمرها را با هیجان و لذت های بی نظیری به چالش بکشد. یکی از مهم ترین ویژگی های بازی کال اف دیوتی موبایل و سایر نسخه های آن تنوع و تعدد بالای سلاح ها می باشد. بازیکنان می توانند در هر کدام از مراحل مختلف این بازی از تفنگ ها و مهمات مختلفی استفاده کنند که هر کدام دارای قدرت، دقت و ویژگی های منحصر به فردی هستند.

راهنمای بازی call of duty

بهترین تفنگ در بازی COD موبایل

همانطور که گفته شد در بازی ندای وظیفه تنوع و تعدد سلاح بالا می باشد و گیمرها می توانند به تناسب سلیقه و سبک بازی خود هر کدام از آنها را انتخاب کنند. با توجه به آنکه اسلحه های در بازی COD بر اساس نوع آنها متفاوت هستند بنابراین نمی توان برای انتخاب بهترین سلاح فقط از یک تفنگ نام برد. در هر دسته از سلاح ها می توان تفنگ هایی پیدا کرد که ویژگی های بهتر و بیشتری نسبت به سایر سلاح ها دارند. از جمله بهترین و محبوب ترین سلاح های بازی کال اف دیوتی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین تفنگ های Call Of Duty موبایل از نوع مسلسل:

در میان سلاح هایی که در دسته مسلسل تقسیم بندی می شوند می توان به چند سلاح اشاره کرد که کیفیت و کارایی بهتری دارند و از ویژگی ها، قدرت، دقت و کارایی بالاتری برخوردارند. از دسته مسلسل ها می توان به تفنگ های زیر اشاره کرد:

تفنگ AK47

تفنگ AK47 یکی از بهترین سلاح های بازی کال اف دیوتی موبایل است که در تمام بازی های شوتر مدرن استفاده می شود. این تفنگ در لول 23 برای گیمرها آزاد می شود و با استفاده از آن می توانند خسارت ها و آسیب های زیادی به دشمنان وارد کنند. 

تفنگ AKS-74U

یکی دیگر از سلاح های خانواده AK تفنگ AKS-74U می باشد که کشندگی بالایی دارد و با توجه به داشتن حالت های اسپری و آتش بالا به راحتی تبدیل به بهترین SMG  می شود.

تفنگ BK57

BK57 نیز یکی دیگر از بهترین مسلسل های بازی Call Of Duty Mobile است. اگرچه این سلاح خسارت های کمتری نسبت به اسلحه AK47 وارد می کند اما به دلیل داشتن قدرت آتش بالاتر در میان گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. این تفنگ گزینه بسیاری مناسبی برای گیمرهای تازه کار است چرا که کنترل آن ساده تر از سایر مسلسل ها است.

بهترین تفنگ های Call Of Duty موبایل از نوع اسنایپر

اسلحه های اسنایپر همواره از محبوب ترین تفنگ های بازی های تیراندازی به شمار می رود. در بازی COD هم تعدادی از اسنایپرهای محبوب قرار دارند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. از بهترین و محبوب ترین اسنایپرهای این بازی می توان به تفنگ M21 EBR اشاره کرد. تفنگ M21 EBR یکی از بهترین و محبوب ترین تفنگ های بازی است که کنترل آن بسیار راحت است و کارایی بالایی دارد. اگرچه اسنایپرهای دیگری وجود دارند که می توان از آنها استفاده کرد اما M21 EBR یک سلاح نیمه اتوماتیک است و از دقت و قدرت بسیار خوبی برخوردار است و سرعت بازیکنان را بسیار بالا می برد.

بهترین تفنگ  Call Of Duty موبایل از نوع شاتگان

تفنگ های شاتگان نیز از جمله سلاح های بسیار محبوبی هستند که بسیار از گیمرها علاقه مند به استفاده از آنها می باشند. شاتگان معمولا در تمام بازی های تیراندازی وجود دارد و کال اف دیوتی موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهترین تفنگ شاتگان بازی COD تفنگ Striker می باشد که یک سلاح نیمه اتوماتیک است. این تفنگ به گیمر اجازه می دهد که به صورت رگباری و پشت سر هم شلیک کند. این تفنگ برای مبارزه های نزدیک و رو در رو بسیار سلاح خوبی است و قدرت تخریب و آسیب رسانی بسیار بالایی دارد.

  • انتخاب بهترین سلاح در بازی هایی مانند کال اف دیوتی موبایل یک بحث کاملا سلیقه ای و شخصی است و ممکن است هر بازیکنی یکی از تفنگ ها را به عنوان بهترین سلاح انتخاب کند. تعدادی از بازیکنان با سلاح های مسلسل و تعدادی نیز با سلاح های اسنایپر و بعضی هم با استفاده از سایر سلاح ها می توانند بازی بهتری به نمایش بگذارند.

برای اینکه بتوانید به تفنگ ها و سلاح های پیشرفته بازی کال اف دیوتی دسترسی داشته باشید، شما نیاز به سکه بازی call of duty دارید. برای خرید سکه  کال اف دیوتی می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو (https://iranmojo.com/) مراجعه کنید و یک خرید ارزان را تجربه نمایید.

منبع:

https://iranmojo.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%81%d9%86%da%af-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81

-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

تعداد بازدید از این مطلب: 119
بازدید : 119
admin
21:15
دو شنبه 13 مرداد 1399

 

هدفون بلوتوث مدل Airpods 2 در سپتامبر معرفی و همزمان با معرفی گوشی های آیفون مدل ۷ و ۷ پلاس  روانه بازار شد. این هدفون نام محصول جدید اپل است که توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند و در دنیا هدفون شگفتی به وجود آورد. هرچند اکثر افراد محصولات تولیدی اپل را بسیار قبول دارند و قبل از خرید با اطمینان سراغ آن ها می روند، اما شما در سایت هاکان موبایل با ما همراه باشید تا به بررسی هدفون بی نظیر Airpods 2  بپردازیم و با اطمینان خاطر بیشتری  آن را انتخاب کنید.

مشخصات مشخصات فنی هدفون بلوتوث مدل Airpods 2

مشخصات فنی هدفون بلوتوث مدل Airpods 2

در هدفون بلوتوث مدل Airpods 2 ، نوع اتصال به صورت بی سیم بوده و از دو ایرپاد تشکیل شده که برای مکالمه و کاربری عمومی بسیار مناسب می باشد. این محصوی بسیار با کیفیت و خوش ساخت است و به راحتی در گوش جای می گیرد و بر خلاف هدفون های دیگر حتی زمانی که در حال پیاده روی یا حتی دویدن هستیم اصلا از گوش جدا نمی شود.

امروزه در هنگام خرید هدفون باید به صورت کامل در مورد مشخصات فنی آن اطلاعاتی را کسب کنید. اگر قصد داریم با مشخصات و قابلیت های هدفون Airpods 2 بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن مقاله ادامه دهید.

طراحی هدفون بلوتوث مدل Airpods 2 

جذاب ترین طراحی که برای این هدفون انجام شده، بی سیم بودن آن است. طراحی هدفون بلوتوث مدل Airpods 2 از نوع ارگونومی است که در حین استفاده از آن راحتی و آرامش را حس می کنید و می بینید که به آسانی در گوش جای می گیرد و در مدت طولانی گوش احساس خستگی نمی کند. ایرپاد های هدفون بلوتوث مدل ایرپاد از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته و طراحی شده اند و دارای بدنه غیر قابل خش و مقاوم  می باشند و وزن آن معادل سی و دو گرم است.

با هدفون بلوتوث مدل Airpods 2 از دنیای موسیقی می توانید واقعا لذت ببرید. هنگامی که هندزفری را در گوش قرار می دهید به وضوح کیفیت و تمیزی صدا را حس می کنید و با توجه به باس قوی که روی این هندزفری تعبیه شده است، لذت موسیقی را سرتاپا حس می کنید. قابلیت دیگری که اپل برای این دستگاه در هنگام گوش دادن به موسیقی در نظر گرفته است ، امکان قطع و وصل اتوماتیک است.

همچنین در هدفون بلوتوث ایرپاد با طراحی کردن میکروفن هایی در روی هندزفری و همچنین در داخل آن، صداهای مزاحم اطراف را حذف کرده اند، بنابراین اگر کسی با شما صحبت کند در حالی که هندزفری در گوش شما است، داد می زنید و در آرامش صحبت می کنید. درون قطعات ایرپاد یک جنس سیلیکونی است و همین باعث می شود که صدای اطراف را نشنوید.

طراحی مشخصات فنی هدفون بلوتوث مدل Airpods 2

باتری هدفون بلوتوث ایرپاد ۲

از جمله موادی که بر روی قیمت روز ایرپادها تاثیر گذار می باشد، باتری آن ها است. با مشاهده هدفون بلوتوث مدل Airpods 2   یک جعبه کوچک سفید رنگ می بینیم که مکانی برای نگهداری ایرپادها است. اما نکته جالب توجه این است که این جعبه دو کار همزمان می تواند انجام دهد. علاوه بر این که ایرپادها را درون خود نگهداری و مراقبت می کند، شارژ آن ها را نیز انجام می دهد. پس اگر زمانی این جعبه آسیب ببیند دیگر قادر نخواهید بود که هندزفری را شارژ کنید و عملا یک وسیله ی بی مصرف برایتان باقی می ماند.

ایرپادهای این وسیله تا پنج ساعت شارژ را نگه می دارند و زمانی که شارژ آن ها به پایان رسید با قرار دادن آن ها در جعبه می توان به صورت شارژ سریع آن ها را دوباره فول کرد. به علاوه با توجه به چراغ کوچکی که بر روی جعبه طراحی شده است می توانیم متوجه شویم که میزان شارژ ایرپادها در چه مرحله ای است. این چراغ ابتدا به رنگ قرمز بعد نارنجی و بعد سبز در می آید.

امتیاز مثبت دیگری که در هدفون بلوتوث مدل Airpods 2  به چشم می خورد کوچک بودن جعبه ی ایرپادها است که به راحتی در جیب جا می شود و حمل آن بسیار آسان است. دقت کنبد که بلافاصله بعد از درآوردن ایرپادها از محفظه، آماده به کار هستند و با محصولات اپل مانند گوشی، اپل واچ، آیپد یا مک سازگار هستند. اگر تنظیماتی روی این هدفون انجام دهیم، به صورت خودکار ایرپادها وصل هستند و زمانی که از گوش آن ها را خارج می کنید بلافاصله موزیک قطع می شود. ایرپادهای شارژ شده این دستگاه  تا پنج ساعت پخش موزیک و سه ساعت مکالمه را می تواند ساپورت کند.

باتری مشخصات فنی هدفون بلوتوث مدل Airpods 2

دیگر قابلیت های هدفون بلوتوث مدل Airpods 2  

علاوه بر نکات و امتیازات و قابلیت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، برای خریدی مطمئن تر لازم است که این قابلیت ها را نیز در نظر بگیرید.

  • دارای نشانگر ال ای دی است و هدفون بلوتوث مدل Airpods 2  بهترین مقاومت در برابر رطوبت و عرق را دارد.
  • این مدل از هدفون اپل دارای رابط از نوع بلوتوث است که می تواند به راحتی با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کرد.
  • این هدفون بلوتوث دارای قابلیت مکالمه است و به راحتی می توانید تماس ها را پاسخ دهید همچنین این هندزفری مناسب برای کاربری عمومی نیز طراحی شده است.
  • همان طور که در بالا اشاره کردیم  نوع  اتصال این هندزفری بی سیم است و قابلیت NFC را پشتیبانی می کند.
  • نوع آکوستیک در این هدفون نیمه باز است.
  • این هندزفری دارای نسخه ی بلوتوث ۵ است و همچنین ایرپاد با گوشی هایی که دارای سیستم عامل iOS هستند از طریق بلوتوث سازگاری دارد.
  • اپل این هندزفری را در رنگ جذاب و زیبای سفید تولید کرده است که معمولا رنگ سفید مورد علاقه ی اکثر افراد است.

برای خرید هدفون بلوتوث مدل Airpods 2  می توانید به فروشگاه آنلاین خرید هاکان موبایل و به بخش هندزفری مراجعه کنید. این فروشگاه عرضه کننده انواع گوشی های هوشمند و هدفون های آپل، سامسونگ و شیائومی می باشد که با خرید از این فروشگاه می توانید و یک خرید ارزان هدفون را تجربه نمایید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/apple-airpods2/

تعداد بازدید از این مطلب: 116
بازدید : 116
admin
10:41
یک شنبه 11 مرداد 1399

خرید ۸۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل ایران موجو

برای خرید ۸۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل خود می‌توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

یک بازی رایج و گیمر پسند که با پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توان جذابیت آن را دو برابر کرد.

در این بازی در نقش یک سرباز‚ مسئولیت دارید که تا لحظه‌ی آخر با انواع سلاح‌ها با دشمنان مبارزه کنید

و از جان خودتان در برابر نیروهای دشمن حفاظت کنید.

80 سی پیکال آف دیوتی موبایل

کال اف دیوتی موبایل

 سی پی کال اف دیوتی موبایل در ایران موجو

شما کاربران محترم می‌توانید:

تنها با پرداخت قیمت درج شده روی محصول صاحب ۸۰ سی پی  این بازی در موبایل شوید.

بازی callof duty mobile یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌ها در دسته‌ی بازی‌های اکشن و مبارزه است.

که اگر سی پی call of duty mobile برای آن خریداری کنید امکانات داخل برنامه قابلیت بهبود دارند.

اگر این بازی را امتحان نکردید توصیه می‌کنیم حتما همین حالا بازی کال اف دیوتی را نصب کنید.

و با خرید سی پی این بازی لذت یک بازی پر از هیجان و سراسر رقابت را تجربه کنید.

سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

سی پی کال اف دیوتی موبایل

خرید ۸۰ سی پی کال اف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و سرعت بالا

یک بازی اکشن و پرطرفدار ، بازی کال اف دیوتی موبایل “ندای وظیفه” یک برای فوق العاده جذاب و هیجانی . اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت هستید ، بازی کال آف دیوتی موبایل را حتما تجربه کنید.

شما در فروشگاه ما می توایند اقدام به خرید بسته های کردیت کال اف دیوتی موبایل را انجام دهید .

رای رقابت و پیشرفت در بازی کال اف دیوتی شما نیاز به سی پی (cp) که همان سکه بازی می باشد داریئ تا سریعتر بازی خود را آپدیت ، تفنگ ها و تجهیزات قویتری در بازی داشته باشید ..

سایت ایرانموجو دارای نماد اعتماد الکترونیک امکان خرید سی پی این بازی  را با ارزاتنترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بسته های دیگه کردیت کال اف دیوتی را می تونید از این قسمت مشاهده نمایید .

پشتبانی خرید جم :

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید جم میتوانید با بخش پشتیبانان آنلاین سایت و یا شماره های ما از طریق پیامک ارتباط برقرار کنید.

فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره های صحیح و در دسترس وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل در واریز ، تیم پشتیبانی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند…

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز جم بازی جدال ستارگان خریداری شده به حساب شما ، به محصولات ستاره بدهید …

نکات مهم خرید جم بازی ها موبایل :
در صورت خواستار بودن آفر های بازی ، بسته ی جم معادل آن (هم قیمت) را خرید کنید و در زمان تکمیل فرم و خرید در قسمت توضیحات تکمیلی یادداشت سفارش ذکر کنید که بجای جم ، خواستار آفر هستید.
دقت کنید که مبلغ ها به تومان هستند؛ درصورت خرید امکان لغو سفارش وجود ندارد. تایید سفارش و پرداخت وجه به منزله خواندن این متن و تایید میباشد.

منبع:https://iranmojo.com/product/80cp-call-of-duty/

تعداد بازدید از این مطلب: 111
بازدید : 111
admin
11:20
شنبه 9 مرداد 1399

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل ، سیو کردن بازی کال آف دیوتی

خرید سی پی کال اف دیوتی ارزان

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل ، چگونه می توانیم بازی Call Of Duty Mobile را ذخیره کنیم؟

بازی کال اف دیوتی موبایل که برای اولین بار اکتبر 2019 منتشر شد و در همین مدت زمان کوتاه توانست محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و به یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی تبدیل شود. بعد از انتشار بازی فقط 24 ساعت زمان لازم بود تا رکورد 20 میلیون بارگیری را ثبت کند و بعد از یک هفته به 100 میلیون دانلود رسید. بازی Call Of Duty Mobile به عنوان نسخه هفدهم مجموعه بازی های ندای وظیفه برای گیمرها عرضه شد و انقلاب بزرگی در بازی های موبایلی ایجاد کرد. در ادامه مطلب به معرفی بازی کال اف دیوتی موبایل و نحوه ذخیره آن پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Call Of Duty Mobile

همانطور که گفته شد بازی ندای وظیفه یک مجموعه است که برای اولین بار در سال 2003 عرضه شد. این بازی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص می باشد. کمپانی سازنده بازی های ندای وظیفه (اینفینیتی وارد) با شرکت اکتیویژن همکاری های مداومی داشته و تا امروز نسخه های متعددی از این بازی را برای گیمرها منتشر کرده اند. بازی کال اف دیوتی موبایل یکی از بهترین و محبوب ترین نسخه های این بازی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی COD موبایل می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • گیمرها می توانند با دوستان خود رقابت داشته باشند و جایزه های دسته جمعی دریافت کنند.
  • گیمر می تواند انواع سلاح ها، مهارت ها و لوازم را به دست بیاورد و آنها را سفارشی سازی کند.
  • نقشه های مختلفی در بازی وجود دارد و هیجان بسیار زیادی دارد.
  • بازیکنان می توانند در حالت های مختلف چند نفره بازی کنند.
  • شخصیت های مختلفی در بازی وجود دارند و می توان به صورت قبیله ای بازی کرد.

آموزش کامل بازی کال اف دیوتی

نحوه ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود. همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند. در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی Call Of Duty Mobile وجود دارد که به شرح زیر می باشد.

بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند.  با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.

  • چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویزن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند). بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویزن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل باعث می شود که گیمر در زمان خرید CP بازی دچار مشکل نشود
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویزن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کال اف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کال اف دیوتی را خریداری نماید.

برای خرید سی پی کال اف دیوتی ارزان شما می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام نمایید. در مقالات آموزشی بازی کال آف دیوتی می توانید ، آموزش های جذاب دیگری در مورد این بازی پیدا کنید و یک گیمر حرفه های این بازی شوید.

منبع:

https://iranmojo.com/%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

تعداد بازدید از این مطلب: 140
بازدید : 140
admin
16:30
سه شنبه 5 مرداد 1399

کسی بادز پلاس  هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس (Samsung Galaxy Buds Plus) از جدیدترین تولیدات شرکت سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ و با تولید گوشی های سری اس، این هندزفری نیز در کنار اس ۲۰ قرار گرفت. سامسونگ از جمله شرکت های پرمخاطب با تولیدات درخشانی در زمینه گوشی و لپ تاپ و هندزفری و … است که توانسته رقبای خود را یک به یک کنار بزند. در ان مطلب قصد داریم تا به بررسی مشخصات، قابلیت ها و قیمت هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

در هنگام خرید هدفون باید به موارد و جزئیات مهمی توجه کردهندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از نوع تماما بی سیم است و نسبت به مدل های قبلی از نظر کیفیت صدا، طراحی ظاهری ، سبک بودن و… بسیار ارتقا یافته است و بعد از این که تولید شد به فروش خوبی دست پیدا کرد. این هندزفری دارای دو ایر باد است که به صورت بی سیم می باشند. در این مقاله به بررسی ویژگی های هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus می پردازیم تا با اطمینان خاطر هندزفری مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

شرکت سامسونگ در این تولیدش قدرت خود را به همگان نشان داده و با طراحی زیبایش نگاه ها را مجذوب خود کرده است. طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از نوع ارگونومی است که در حین استفاده از آن راحتی و آرامش را حس می کنید و می بینید که به آسانی در گوش جای می گیرد. برای ساخت بدنه این هذفری از پلاستیک استفاده شده است. ایرپادهای این هندزفری در ابعاد ۱۹٫۲ در ۲۲٫۵ در ۱۷٫۵ می باشند  که هرکدام از آنها دارای وزن ۶٫۵ گرم هستند.

با هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس از دنیای موسیقی واقعا می توانید لذت ببرید. این هندزفری دارای سیستم بلندگوی دو طرفه و درایوری است که تقویت شده است. در این هندزفری سه میکروفون برای هر ایرباد طراحی شده که دوتای آن ها در قسمت بیرونی هر ایرباد و یکی در قسمت داخلی آن قرار دارد که این میکروفون در هنگام مکالمه کاربرد دارد.

هنگامی که هندزفری را در گوش قرار می دهید به وضوح کیفیت و تمیزی صدا را حس می کنید و با توجه به باس قوی که روی این هندزفری تعبیه شده است، لذت موسیقی را سرتاپا حس می کنید. کار زیبایی که شرکت سامسونگ برای این محصول انجام داده، طراحی سنسور لمسی در قسمت پشتی هندزفری است که برای راحتی در کنترل کردن موزیک استفاده می شود.

طراحی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

طول عمر باتری هندزفری گلکسی بادز پلاس

از جمله مواردی که در هنگام خرید هدفون باید به آن توجه کرد، باتری و میزان ظرفیت آن می باشد. ظرفیت باتری برای هر ایرباد در این هندزفری ۸۵ میلی آمپر ساعت است. در هنگام استفاده از هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بدون استرس از تمام شدن باتری می توانید به صدای دلخواه خود گوش دهید. در واقع زمانی که هندزفری Galaxy Buds Plus را به صورت فول شارژ کنید می توانید تا یازده ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید که این عدد قابل توجهی است.

 با یک حساب سرانگشتی مطابق با ظرفیت این باتری می بینیم که با سه دقیقه شارژ کردن این هندزفری می توانیم ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنیم. ناگفته نماند که ظرفیت باتری جعبه ی شارژ ۲۷۰ میلی آمپر است که با این ظرفیت می توان یازده ساعت عمر باتری را افزایش داد و در مجموع کل ظرفیت باتری ۲۲ ساعت افزایش می یابد.

طول عمر باتری هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس، یک هندزفری با کیفیت

زمانی که با هندزفری گلکسی بادز پلاس به تماشا یا گوش دادن  موسیقی، فیلم یا کتاب های صوتی می پردازید، به سرعت کیفیت صدا و وضوح آن را حس می کنید که کیفیت این صدا توسط AKG تامین می شود.

نحوه شارژ کردن هندزفری گلکسی بادز پلاس

این هندزفری دارای پورت شارژ تایپ سی است که یک قابلیت بی نظیر دیگر محسوب می شود که توانایی شارژ شدن با تمام شاژرهای بی سیم که از نوع Qi هستند، را دارد.

دیگر قابلیت های هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس

علاوه بر نکات و قابلیت هایی که در بالا برای این هندزفری بیان کردیم، در ادامه شما را با برخی دیگر از این قابلیت ها آشنا خواهیم ساخت.

  • برای این هندزفری حسگرهای لمسی، شتاب سنج، مجاورت، مادون قرمز و Hall تعبیه شده است.
  • دارای نشانگر ال ای دی است و بهترین قابلیت هندزفری S مقاومت در برابر رطوبت و عرق است.
  • هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس دارای قابلیت مکالمه است و به راحتی می توانید تماس ها را پاسخ دهید و در کل  برای کاربری عمومی نیز طراحی شده است.
  • همان طور که در بالا اشاره کردیم  نوع  اتصال این هندزفری بی سیم است و قابلیت NFC را پشتیبانی می کند.
  • این هندزفری دارای نسخه ی بلوتوث ۵ است و همچنین هندزفری Samsung Galaxy Buds Plus با گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید و ios هستند از طریق بلوتوث سازگاری دارد. پس گوشی های دارای اندروید ۵ و بالا هستند می توانند به راحتی به این هندزفری وصل شوند. کاربران اپل نگران نباشند زیرا که با نصب اپلیکیشن این هندزفری برای ios به راحتی می توانند از این وسیله لذت ببرند.
  • سامسونگ این هندزفری را در سه رنگ جذاب و زیبای مشکی ، سفید و آبی تولید کرده است که با توجه به سلیقه و نیاز هر فرد می توان رنگ دلخواه را انتخاب کرد و از آن لذت برد.

 

 

اگر قصد خرید هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس را دارید می توانید این هندزفری را با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی خرید هدفون و هندزفری هاکان موبایل خریداری کنید. این فروشگاه عرضه کننده انواع ایرپادهای ایفون، شیائومی، سامسونگ و هواوی می باشد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزانی خریداری کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 126
بازدید : 126
admin
9:47
یک شنبه 4 مرداد 1399

آموزش دریافت شماره کاربری ( PLAYER ID ) در بازی فری فایر برای خرید سریع جم فری فایر

خیلی ساده از صفحه اصلی بازی مطابق تصویر روی عکس پروفایلتون میزنید ..

در صفحه باز شده جدید از کادری که خط کشیدیم در داخل تصویر ، روی علامت سمت راست اعداد میزنید تا اعداد کپی بشن بصورت اتوماتیک که اشتباه پیش نیاد ،  اعداد رو در کادر مربوطه در سایت ما وارد می کنید

در کادر بعد نام خودتون رو که در تصویر زیرش خط کشیدیم رو وارد می کنید .

لازم نیست اسم دقیق باشه ، فقط کافیه مفهوم باشه

نکته : بازی فقط در اولین دفعه که از این روش شارژ سریع و یا همون شارژ با شماره کاربری ( شارژ مستقیم فری فایر )  استفاده می کنید

به شما مقداری جم اضافه میده که تعداد رو وقتی بسته مورد نظر رو انتخاب می کنید در زیرش توضیح میده .

این هدیه از طرف کمپانی بازی می باشد ، یعنی اگر از هر فروشنده دیگر از روش شارژ مستقیم جم خریده باشید ، دیگر جم اضافه را دریافت نخواهید کرد.

          پس سعی کنید اولین خریدتون مبلغ بالاتری باشه که هدیه بیشتری دریافت کنید ، چون این فقط یک بار برای شما پیش میاد.

مرحله اول:

خرید جم سریع فری فایر

مرحله دوم : 

خرید جم فری فایر سریع

 

خرید سریع الماس فری فایر است که می‌تواند بازی فری فایر شما را بسیار خواستنی‌تر کند.

این بازی که محبوب عموم افراد با سنین متفاوت است را دانلود کنید

و مبارزه و رقابت در یک جزیره‌ی زیبا و  پر از امکانات را تجربه کنید.

به یاد داشته باشید که جزیره لحظه به لحظه کوچک‌تر شده و عرصه‌ی مبارزه برای شما سخت‌تر خواهد‌شد.

100 الماس فری فایر

بازی Garena Free Fire

خرید سریع جم فری فایر 

شما کاربران عزیز و محترم می‌توانید:

خیلی سریع جم بازی فری فایر را با قیمت درج شده روی کالا از فروشگاه جم ایران موجو خریداری کنید.

ای محصول همان خرید جم مستقیم فری فایر هم نام دارد و باالماس ما هیجان بازی خود را چندین برابر کنید.

شما عزیزان پس از خرید الماس فری فایر می‌توانید از تمام امکانات غیر رایگان بازی free fire خود بهره گرفته

و لذت یک بازی اکشن و مهیج را به خودتان هدیه بدهید. اسلحه‌های متنوع و جدید, وسایل نقلیه پرهیجان, لباس‌های مخصوص و …

همگی با الماس free fire  دراین بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند ،پیشنهاد می‌کنیم سریع‌تر برای خرید الماس بازی فری فایراقدام کنید.

و الماس بازی free fire خود را از بین پکیج‌های متنوع iranmojo انتخاب کنید. اگر تا به حال این بازی را امتحان نکردید و خرید سریع جم فری فایر رو انجام ندادید.

حتما برای نصب بازی فری فایر اقدام کرده و با امکانات ما هیجان و خطر را تجربه کنید.

خرید 100 الماس بازی Free Fire

خرید الماس Free Fire

خرید جم مستقیم فری فایر

توجه در این روش نیاز به ایمیل ، فیسبوک یا وی کی ایدی نیست ….  

فقط کافی است شما شماره ایدی شخصیتتون رو تو بازی برای ما در کادر مورد نظر وارد کنید و اسم کارکتر شما در بازی ، مهم نیست اسم کامل نوشته بشه و دقیق ، اما شماره ایدی باید بدون هیچ مشکلی و دقیق باشه . اگه اشتباه وارد کنید جم شما ممکنه برای شخص دیگری واریز شود 

توجه بغرمایید که پک های هدیه نوشته شده از طرف بازی پرداخت می گردد .. ما همان پک مورد نظر مثلا 1080 عددی را خرید می کنیم. در بعضی موارد حتی تا 800 عدد جم اضافه دریافت خواهید کرد .
در صورتی که هدیه های خاصی در حال اجرا باشد ما آن را در کانال تلگرام خود اطلاع رسانی خواهیم کرد ، در الباقی موارد شما همان پکی که خرید کرده اید دریافت خواهید نمود  

روش فوق خرید مستقیم جم فری فایر نیز نام دارد

Garena Free Fire یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی ۱۱۱dots Studio است. در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، ۵۰ بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد! در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند! با خریدسریع جم فری فایر می توانید اصلحه،تجهیزات،لباس ها و … را فعال کنید و اکانت و کارکتر خود را ارتقا دهید. خرید الماس Garena Free Fire از سایت معتبر  ایران موجو با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان واریز به شما در پیشرفت سریعتر و پیشه گرفتن از دوستانتان کمک میکند.

برخی از ویژگی های بازی اکشن و بقا Garena Free Fire اندروید :

  • جست و جو در دنیای بزرگ بازی برای پیدا کردن سلاح ها و دیگر آیتم ها
  • بازی در برابر ۴۹ بازیکن و تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده در میدان نبرد
  • دوستان خود را به پیروزی برسانید و آخرین تیمی شوید که در آن قرار دارید
  • بازی در انواع و اقسام مکان ها و محیط های متنوع با جزئیات زیاد
  • ایجاد استراتژیک و سبک اختصاصی خود با انجام کارهای مختلف
  • کنترلرهای لمسی خوب + طراحی و ساخت عالی و گیم پلی اعتیاداور

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خریدسریع جم فری فایر میتوانید با بخش پشتیبانان آنلاین سایت و یا شماره های ما تماس برقرار کنید ، تا در سریعترین زمان خریدسریع جم فری فایر بازی شما انجام شود .

تعداد بازدید از این مطلب: 161
بازدید : 161


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر