هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
20:15
پنج شنبه 21 مرداد 1399

هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت اپل است که محبوبیت ویژه ای در بین طرفدارانش دارد و در سال ۲۰۱۶ تولید شد. این محصول طرح کپی ایرپاد دو است که با کیفیت بسیار بالایی شرکت اپل آن را نسبت به نمونه اصلی تولید کرده است. به گونه ای که با دیدن آن در برخورد اول متوجه کپی بودن آن نمی شویم زیرا که با کیفیت ساخت بالایی مانند نمونه ی اصلی ولی با قیمت پایین تری عرضه شده است. در سایت هاکان موبایل با ما همراه باشید تا با مشخصات، قابلیت ها و قیمت هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  

به دلیل این که محصولات تولیدی شرکت اپل بسیار با کیفیت ولی دارای قیمت نسبتا بالایی نسبت به نمونه مشابه خود هستند، این شرکت محصولات  کپی خود را که قیمت پایین تری نسبت به نسخه اصلی دارند را برای استفاده تمام اقشار وارد بازار کرد. هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy از جمله محصولات کپی اپل می باشد.

این هندزفری دارای دو ایر باد از نوع بی سیم بوده و مانند مدل اصلی دارای کیفیت بالای  صدا، طراحی ظاهری زیبا، سبک بودن و… است. این محصول بعد از تولید و عرضه به بازار به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد. در این مقاله شما را با ویژگی های هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy آشنا خواهیم ساخت تا با اطمینان خاطر هندزفری مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

مشخصات فنی هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  

طراحی هندزفری بیسیم طرح ایرپاد High Copy 2  

اپل در تولید این محصول، قدرت خود را به رخ همگان نشان داده و با طراحی زیبایش نگاه ها را مجذوب خود کرده است. طراحی هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  از نوع ارگونومی است که در حین استفاده از آن راحتی و آرامش را حس می کنید و می بینید که به آسانی در گوش جای می گیرد و در مدت طولانی گوش احساس خستگی نمی کند. ایرپاد هندزفری بیسیم طرح high copy 2   از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته و طراحی شده اند و دارای بدنه غیرقابل خش و مقاوم  می باشند که هرکدام از آن ها دارای وزن ۴ گرم می باشند.

با هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  از دنیای موسیقی می توانید واقعا لذت ببرید. هنگامی که هندزفری را در گوش قرار می دهید به وضوح کیفیت و تمیزی صدا را حس می کنید و با توجه به باس قوی که روی این هندزفری تعبیه شده است، لذت موسیقی را سرتاپا حس می کنید. قابلیت دیگری که اپل برای  این هندزفری در هنگام گوش دادن به موسیقی در نظر گرفته است، می توان به قابلیت امکان قطع و وصل اتوماتیک اشاره کرد.

همچنین در این دستگاه به دلیل وجود میکروفن هایی بر روی هندزفری و همچنین در داخل آن، صداهای مزاحم اطراف را حذف شده، بنابراین اگر کسی با شما صحبت کند در حالی که هندزفری در گوش شما است، داد می زنید و در آرامش صحبت می کنید. درون قطعات ایرپاد یک جنس سیلیکونی وجود دارد و همین باعث می شود که صدای اطراف را نشنویم.

باتری هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید هندزفری به آن توجه می شود، باتری آن می باشد. با مشاهده هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy در نگاه اول، یک جعبه کوچک سفید رنگ می بینیم که ایرپادها در آن جای دارند. اما نکته جالب توجه این است که این جعبه دو کار همزمان می تواند انجام دهد. علاوه بر این که ایرپادها را درون خود نگهداری و مراقبت می کند، شارژدهی آن ها را نیز انجام می دهد. پس اگر زمانی این جعبه آسیب ببیند دیگر قادر نخواهید بود که هندزفری خود را شارژ کنید و عملا یک وسیله بی مصرف برایتان باقی می ماند.

هندزفری بیسیم ایرپاد High Copy 2 از طریق درگاه لایتنینگ که بر روی آن تعبیه شده است شارژ می شود. فناوری جالبی که در این هندزفری مشاهده می شود به این صورت عمل می کند که به محض این که به مدت پانزده دقیقه با آن کار نکنید، به صورت خودکار خاموش خواهد شد تا در مصرف باتری آن صرفه جویی شود. سپس با لمس دوباره آن هندزفری آماده کار کردن می شود.

باتری هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy

دیگر قابلیت های هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy  

علاوه بر نکات و قابلیت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، این دستگاه دارای قابلیت های دیگر نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • دارای نشانگر ال ای دی است و بهترین مقاومت در برابر رطوبت و عرق را دارد.
  • این مدل از هندزفری اپل دارای رابط از نوع بلوتوث است که می توان به راحتی با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کرد.
  • این هندزفری بیسیم دارای قابلیت مکالمه است و به راحتی می توانید تماس ها را پاسخ دهید همچنین این هندزفری مناسب برای گیمینگ، ورزش  و  برای کاربری عمومی نیز طراحی شده است.
  • قابلیت عوض کردن موسیقی در حین پخش وجود دارد.
  • این هندزفری دارای نسخه ی بلوتوث ۵ است و همچنین با گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید و iOS هستند از طریق بلوتوث سازگاری دارد. پس گوشی های دارای اندروید ۵ و بالا هستند می توانند به راحتی به این هندزفری وصل شوند.
  • اپل این هندزفری را در رنگ جذاب و زیبای سفید تولید کرده است که معمولا رنگ سفید مورد علاقه اکثر افراد است.

برای خرید هندزفری بیسیم طرح Airpods 2 High Copy می توانید به فروشگاه آنلاین هدفون بیسیم ارزان هاکان موبایل مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید سایر محصولات الکترونیک از شرکت ها و برندهای مختلف با قیمت مناسب را خریداری کنید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/airpads2-wirelees-high-copy/



تعداد بازدید از این مطلب: 87
بازدید : 87

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر